Riot Games’in sevilen yapımlarından Teamfight Tactics, yeni güncellemesini aldı. Teamfight Tactics 12.8 yamasıyla birlikte oyunda birçok değişiklik yapıldı. İşte yapılan değişiklikler:
12.8 Yaması, CvB Şampiyonası’nın oynanacağı yamadan sonra çıkacak fakat turnuva başlamadan aramızda olacak. Dereceli tırmanışımızın son birkaç yamasında profesyonel oyuncular için metanın istikrarlılığını korumanın ve antrenman ortamı oluşturmanın yanı sıra diğer herkes için tutarlı bir dereceli deneyimi sunmak adına bu yamamızda dikkatli ilerliyoruz! Yaptığımız değişikliklerdeyse yetersiz stratejileri ve en zayıf 3 yıldızlı 4 Altınlık şampiyonları güçlendirmeye ve saldırı hızı azaltma sistemimizi düzenlemeye odaklanıyoruz.
Yamada Öne Çıkanlar
Büyük Değişiklikler
“Altın Yumurta’nın içindekilere ulaşma isteğimiz kadar büyük!“
Eklentiler
Cıvıl Cıva’yı güçlendirerek Işıltılı Yadigârlar eklentisiyle sunulan tüm seçenekleri etkili hale getiriyoruz! Yani Cıvıl Cıva ⇒ Cıvıl Cıvıl Cıva.
Özellikler
Özelliğin hasar azaltma etkisini zayıflattıktan sonra kimyasal şampiyonlar hayatta kalma kabiliyetlerini fazlasıyla yitirdi. Dolayısıyla bunun fark edilir bir kısmını (karşı oyun fırsatı sunacak şekilde) geri veriyoruz.
Hurdacı oyundaki en çok kullanılan kompozisyonlardan biri. 4 hurdacı ilavesinin gücü çoğunlukla bileşen eşya dönüşümünden geliyor ancak özellik yüksek miktarda kalkan sağladığı için şu anda aşırı güçlü.
Küçük Değişiklikler
Donmuş Yürek’e sahip Ekko taşıyıcınızın üzerine zıpladıktan sonra arka sıralardaki birimlerinizin saldırı hızı değeri kadar küçük.
Eklentiler
Saldırı hızı azaltma eşiklerimizin çoğunu %30 seviyesine kaydırıyoruz. Böylece etki yeterince güçlü olacak ama onunla karşılaştığınızda sizi çileden çıkarmayacak. Yeni eşiklerimiz şöyle: %20/30/40/50. %20 orta derecede etkili ancak çoğunlukla sinir bozucu, %30 standart ve oldukça güçlü, %40 acı verici ve nadir, %50’yse belli anlarda çok kısa süreliğine kullanılacak.
Bu eşikleri gözlemledikten sonra Ekko ve Donmuş Yürek’in daha rahat erişilebilir saldırı hızı azaltmalarını zayıflatacak ama aynı zamanda düşük performans gösteren Sonsuz Kış ve Renata Glasc’ın etkilerini de güçlendireceğiz.
Saldırı hızı azaltma sisteminde yaptığımız düzenlemelerin ardından Ashe ve Zilean’ın saldırı hızı azaltma değerleri de değişti. Zilean’ın ipucunu zamanında güncelledik fakat Ashe’in ipucu için biraz geç kaldık. Dolayısıyla saldırı hızı azaltma değeri aslında %20’yken ipucunda %15 görünebilir. Üzgünüz, kendi yavaşlatma zayıflatmamız tarafından yavaşlatıldık.
Gangplank 1 yıldızda bile çok fazla altın kazandırıyor. Bu ufak zayıflatma Gangplank’in Gangbanka’ya… ya da Bankaplank’e dönüşmesini engelleyecektir.
4 Altınlık 3 yıldızlı birimlere yatırım yapmayı daha mantıklı hale getiriyoruz.
Saldırı hızı ayarlamalarımızla, Renata’nın saldırı hızı azaltma etkisine ufak bir güçlendirme getirerek savaş alanının kontrolünü ele geçirmesine yardım edebiliriz.
Delifişek’i dizginliyoruz.
Eşyalar
Eklentiler bölümünde de açıkladığımız gibi saldırı hızı azaltma sistemimizi yeniden yapılandırıyoruz ve yeni sistemi kullanarak gerekli güçlendirmeleri ve zayıflatmaları getiriyoruz.
Muhteşem İkili
Sistemler
Önceden oyuncuların Muhteşem İkili’de aldığı hasarı ikiye bölüyor, bir önceki tamsayıya yuvarlıyor ve kalan miktarı sonraki turlara saklıyorduk. Bu durum, erken safhalarda takım arkadaşınıza destek olduğunuzda onun birimleri katledilse bile sizin kazanmanıza ve rakibinizin aldığı 1 Hasarın yarıya indirilip bir önceki tamsayıya yuvarlanmasına yol açabiliyordu. 0 Hasar almak (yarım hasarın daha sonraya saklanmasıyla) garip bir durum olduğu için bunu anlaşılması daha kolay hale getiriyoruz.
Giderilen Hatalar