23 dk. Serkan KÖSE 24.05.2022

League of Legends 12.10 Yama Notları

Riot Games’in sevilen yapımlarından League of Legends 12.10 güncelleme notları paylaşıldı.

LoL 12.10 yamasıyla birlikte birçok şampiyon güncellendi. İşte League of Legends 12.10 yama notları şu şekilde:

League of Legends 12.10 Yama Notları

Bu yama alıştığınız yamalara benzemiyor. Bir süredir tüm şampiyonlara yönelik kapsamlı değişiklikler üzerinde çalışıyoruz. Bu yüzden 12.10 Yaması’nda, normal yamalardaki gibi şampiyon ve eşyalara tek tek değişiklik getirmek yerine dayanıklılığı tüm şampiyonlar için eşit bir şekilde arttırıyoruz (bunu yaparken de iyileştirme, kalkan ve hayatta kalma gibi ilgili sistemleri zayıflatıyoruz). Amacımız oyun boyunca çatışmaların daha uzun, yüksek miktarda anlık hasar vermek için gereken çabanın daha fazla ve becerilerinizi sergilemek için bulduğunuz imkânların daha çok olması. Ayrıntılar için okumaya devam edin, daha fazla bilgi edinmek içinse son çıkan Oynanış Gündemi’ne göz atmayı unutmayın!

Bu yamanın metayı epey değiştirmesini bekliyoruz fakat her zamanki gibi acil bir değişiklik gerekmesi ihtimaline karşı takipteyiz. Bol şans ve iyi eğlenceler!

TFT’deyse Ejderhalar Diyarı’nın ejderleri iki hafta sonra çıkacak 12.11 Yaması’nda gökyüzüne yükselmeden önce Cihazlar ve Buluşlar’a son bir yama daha geliyor! TFT yama notlarını buradan okuyabilirsiniz

Yamada Öne Çıkanlar

Vahşi Batılı Sion, Vahşi Batılı Viktor, Vahşi Batılı Samira, Vahşi Batılı Tahm Kench ve Vahşi Batılı Twitch 26 Mayıs 2022 tarihinde çıkıyor. Bunlar haricinde simge, ifade ve çok daha fazlasını içeren Renk Şenliği içeriklerimiz de haziran ayı boyunca sizinle olacak!

Şampiyon Dayanıklılığı Güncellemesi

Dayanıklılık Taban Nitelikleri Paketi

Tüm şampiyonlara aşağıdaki Dayanıklılık Taban Nitelikleri Paketi geliyor.

TABAN CAN +70

CAN BÜYÜME ORANI +14

ZIRH BÜYÜME ORANI +1,2

BÜYÜ DİRENCİ BÜYÜME ORANI +0,8

ZAVALLI KAYIP RUH Thresh’in Dayanıklılık Taban Nitelikleri Paketi kendine özgü olacak (şampiyon ayrıntılarından inceleyebilirsiniz).

İyileştirmeler, Kalkanlar, Hayatta Kalma ve Ağır Yara

Buradaki asıl amacımız hayatta kalma kabiliyetini azaltmak değil. Farklı şampiyonlar hayatta kalma mekaniklerinden farklı şekillerde faydalandığı için bu güncellemeyle beraber bazıları daha güçlü, bazıları daha zayıf olacak. Yani bu değişiklikleri çok yakından takip edip gereken yerlerde düzenlemelere gideceğiz.

Dayanıklılığı arttırmak aynı zamanda iyileştirme, kalkan ve hayatta kalma kabiliyetinin öneminin herkes için artması anlamına geliyor. Dolayısıyla bu sistemleri dayanıklılık güçlendirmesiyle aşağı yukarı aynı oranda zayıflatıyoruz. İyileştirmeyle arasındaki dengeyi korumak ve yaklaşık olarak aynı güçte kalmasını sağlamak için de Ağır Yara’yı zayıflatıyoruz. Bu değişiklikler eşyalar, rünler, sihirdar büyüleri ve harita hedefleri dahil oyunun her alanında geçerli olacak.

İYİLEŞTİRME Oyunun erken safhalarında yaklaşık %10, ileri safhalarında yaklaşık %28 azaltıldı (şampiyondan şampiyona değişiklik gösteriyor).

KALKAN Yaklaşık %10 azaltıldı.

MUTLAK SÖMÜRÜ Yaklaşık %10 azaltıldı.

AĞIR YARA %40 İyileştirme Azaltması ⇒ %30 İyileştirme Azaltması

GÜÇLENDİRİLMİŞ AĞIR YARA %60 İyileştirme Azaltması ⇒ %50 İyileştirme Azaltması

Buradaki asıl amacımız hayatta kalma kabiliyetini zayıflatmak değil. Farklı şampiyonlar hayatta kalma mekaniklerinden farklı şekillerde faydalandığı için bu güncellemeyle beraber bazıları daha güçlü, bazıları daha zayıf olacak. Yani bu değişiklikleri çok yakından takip edip gereken yerlerde düzenlemelere gideceğiz.

Uzun Çatışmalar İçin Önlem Amaçlı Zayıflatmalar

Bu güncellemelerle birlikte çatışmaların biraz daha uzun sürmesini hedefliyoruz. Yani buradaki hedefimiz oyunların daha uzun sürmesini sağlamak değil, başıboş bırakırsak oyunda fazla baskın hale gelecek birkaç sistemi (Günateşi Kalkanı, Dinçleştirici Aytaşı, Uğursuz Koruma ve Kondisyon) zayıflatmak (Kara Balta’nın vazgeçilmez olduğu dönemi hatırlayanlar var mı?). Aşırı güçlü olma ihtimali olan şampiyonları önceden zayıflatmayı şu an için tercih etmiyoruz ama bu sistemleri şimdi zayıflatmazsak eşya ve rün seçimlerine derinden etkileyeceklerine eminiz.

Şampiyonlar

Bugünkü güncelleme oyundaki neredeyse her şampiyonu etkilediği için akli dengemizi korumak amacıyla hepsine tek tek ayrıntılı bilgi yazmadık. Bununla beraber dayanıklılık güncellemesinin yanı sıra Swain’in kısa süre önce çıkan yenilemesi için birkaç tane de yaşam kalitesi değişikliğimiz var. Yani en sevdiğiniz taklacı güvercini merak ediyorsanız aşağı inebilirsiniz.

Aatrox

E – ŞAMPİYONLARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME Verilen hasarın %20/22,5/25/27,5/30’u ⇒ Verilen hasarın %18/20/22/24/26’sı

E (R SIRASINDA GÜÇLENDİRİLMİŞ) – ŞAMPİYONLARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME Verilen hasarın %26/32/38/44/50’si ⇒ Verilen hasarın %25/30/35/40/45’i

R – KENDİNE SAĞLADIĞI İYİLEŞTİRME ARTIŞI %30/45/60 ⇒ %25/40/55

Ahri

PASİF – TAM YÜKTE ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME (MİNYONLAR VE CANAVARLARA KARŞI) 1-18. seviyelerde 40-120 (+%25 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 35-95 (+%20 YG)

PASİF – ŞAMPİYONLAR ALT EDİLDİĞİNDE ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde 80-200 (+%35 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 75-165 (+%30 YG)

Akshan

PASİF – KALKAN 1-18. seviyelerde 40-300 (+%40 İlave SG) ⇒ 1-18. seviyelerde 40-280 (+%35 İlave SG)

Alistar

PASİF – KENDİNE SAĞLADIĞI İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde 25-161 ⇒ 1-18. seviyelerde 23-142 (not: takım arkadaşları için hâlâ bu değerlerin iki katı geçerli)

Annie

E – KALKAN 40/90/140/190/240 (+%40 YG) ⇒ 40/85/130/175/220 (+%35 YG)

Aphelios

SEVERUM – NORMAL SALDIRILARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde verilen hasarın %3-10’u ⇒ 1-18. seviyelerde verilen hasarın %2,5-9’u

SEVERUM – YETENEKLERLE VERİLEN HASARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde verilen hasarın %9-30’u ⇒ 1-18. seviyelerde verilen hasarın %8,3-30’u

SEVERUM – FAZLALIK İYİLEŞTİRMEDEN ELDE EDİLEN KALKAN Değişmedi

R (SEVERUM) – ŞAMPİYONLARA İSABET ETTİĞİNDE ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME 6/11/16. seviyelerde 275/400/525 ⇒ 6/11/16. seviyelerde 250/350/450

Azir

E – KALKAN 80/120/160/200/240 (+%70 YG) ⇒ 70/110/150/190/230 (+%60 YG)

Bard

W – ASGARİ İYİLEŞTİRME 30/60/90/120/150 (+%30 YG) ⇒ 25/50/75/100/125 (+%30 YG)

W – AZAMİ İYİLEŞTİRME 60/105/150/195/240 (+%60 YG) ⇒ 50/80/110/140/170/200 (+%60 YG)

Camille

PASİF – DEĞİŞKEN KALKAN Azami canın %20’si ⇒ Azami canın %17’si

Cassiopeia

E – ZEHİRLENMİŞ HEDEFLERDEN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME %12/14/16/18/20 YG ⇒ %10/11,5/13/14,5/16 YG (hâlâ minyonlara ve küçük canavarlara karşı %75 daha az etkili)

Cho’Gath

PASİF – İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde 20-71 ⇒ 1-18. seviyelerde 18-52

Darius

Q – ŞAMPİYONLARDAN VE BÜYÜK CANAVARLARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME İsabet alan şampiyon başına (en fazla 3) eksik canın %15’i ⇒ İsabet alan şampiyon başına (en fazla 3) eksik canın %13’ü

Diana

W – KALKAN 30/45/60/75/90 (+%30 YG) (+%10 İlave Can) ⇒ 25/40/55/70/85 (+%25 YG) (+%9 İlave Can)

Dr. Mundo

R – ARTAN TABAN İYİLEŞTİRME Eksik canın %15/20/25’i ⇒ Eksik canın %10/15/20’si

Ekko

W – KALKAN 80/100/120/140/160 (+%150 YG) ⇒ 70/90/110/130/150 (+%150 YG)

Elise

PASİF (ÖRÜMCEK HALİ) – NORMAL SALDIRILARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME 4/6/8/10 (+%10 YG) ⇒ 4/6/8/10 (+%8 YG)

Fiora

PASİF – ZAYIF NOKTALARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde 40-115 ⇒ 1-18. seviyelerde 35-100

R – SANİYE BAŞINA İYİLEŞTİRME 80/110/140 (+%60 İlave SG) ⇒ 75/110/125 (+%60 İlave SG)

Fiddlesticks

W – CANAVARLARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME Verilen hasarın %50’si ⇒ Verilen hasarın %45’i (minyonlara karşı hâlâ verilen hasarın %15’i)

W – ŞAMPİYONLARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME Verilen hasarın %30/40/50/60/70’i ⇒ Verilen hasarın %25/32,5/40/47,5/55’i

Galio

W – BÜYÜ HASARI KALKANI Azami canın %8/9,75/11,5/13,25/15’i ⇒ Azami canın %7,5/9/10,5/11/13,5’i

Gangplank

W – İYİLEŞTİRME 50/75/100/125/150 (+%15 Eksik Can) ⇒ 45/70/95/120/145 (+%13 Eksik Can)

Garen

PASİF – CAN YENİLENMESİ 1-18. seviyelerde her 5 saniyede azami canın %1,5-10,1’i ⇒ 1-18. seviyelerde her 5 saniyede azami canın %1,2-9’u

W – KALKAN 70/95/120/145/170 (+%20 İlave Can) ⇒ 65/85/105/125/145 (+%18 İlave Can)

Gragas

PASİF – İYİLEŞTİRMEAzami canın %8’i ⇒ Azami canın %6,5’i

Gwen

PASİF – ŞAMPİYONLARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME Verilen hasarın %70’i ⇒ Verilen hasarın %60’ı

PASİF – ŞAMPİYONLARDAN ELDE EDİLEN AZAMİ İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde 12-30 (+%7 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 10-25 (+%6,5 YG)

Illaoi

PASİF – İYİLEŞTİRME Dokunaçlar en az bir şampiyona isabet ettiğinde Illaoi’nin eksik canının %5’ini iyileştirir ⇒ Dokunaçlar en az bir şampiyona isabet ettiğinde Illaoi’nin eksik canının %4’ünü iyileştirir

Irelia

Q – İYİLEŞTİRME %8/10/12/14/16 SG ⇒ %7/8/9/10/11 SG

Ivern

E – KALKAN 80/115/150/185/220 (+%80 YG) ⇒ 70/100/130/160/190 (+%75 YG)

Janna

E – KALKAN 80/110/140/179/200 (+%65 YG) ⇒ 75/100/125/150/175 (+%60 YG)

R – SANİYE BAŞINA İYİLEŞTİRME 100/150/200 (+%50 YG) ⇒ 90/145/200 (+%45 YG)

Jarvan IV

W – TABAN KALKAN 60/85/110/135/160 ⇒ 60/80/100/120/140

W – KALKAN ARTIŞI İsabet alan rakip şampiyon başına azami canın %1,5’i ⇒ İsabet alan rakip şampiyon başına azami canın %1,3’ü

Kai’Sa

R – KALKAN 75/100/125 (+%100/150/200 SG) (+%100 YG) ⇒ 70/90/110 (+%90/130/180 SG) (+%90 YG)

Karma

W (R İLE GÜÇLENDİRİLMİŞ) – İYİLEŞTİRME Eksik canın %20’si (her 100 YG başına +%1) ⇒ Eksik canın %17’si (her 100 YG başına +%1)

E – KALKAN 90/135/180/225/270 (+%50 YG) ⇒ 80/120/160/200/240 (+%45 YG)

E (R İLE GÜÇLENDİRİLMİŞ) – BİRİNCİL KALKAN 25/80/135/190 (+%50 YG) ⇒ 25/70/120/170 (+%45 YG)

Katarina

R – UYGULANAN AĞIR YARA %60 ⇒ %50

Kayle

W – İYİLEŞTİRME 60/90/120/150/180 (+%30 YG) ⇒ 55/80/105/130/155 (+%25 YG)

Kayn

PASİF (DARKİN KATİL) – ŞAMPİYONLARA YÖNELİK YETENEKLERDEN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde verilen fiziksel hasarın %30-40’ı ⇒ 1-18. seviyelerde verilen fiziksel hasarın %25-35’i

E – İYİLEŞTİRME 100/115/130/145/160 (+%40 İlave SG) ⇒ 90/100/110/120/130 (+%35 İlave SG)

R (DARKİN KATİL) – İYİLEŞTİRME Hedefin azami canının %10,5’i (her 100 İlave SG başına +%9,1) ⇒ Hedefin azami canının %9,75’i (her 100 İlave SG başına +%8,45) (Verilen hasarın %70’i  Verilen hasarın %65’i)

Kha’Zix

W – İYİLEŞTİRME 60/85/110/135/160 (+%50 YG) ⇒ 55/75/95/115/135 (+%50 YG)

Kindred

W (PASİF) – TAM YÜKTE ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME Eksik cana bağlı olarak 49-100 ⇒ Eksik cana bağlı olarak 47-81

R – İYİLEŞTİRME 250/325/400 ⇒ 225/300/375

Kled

PASİF – SKAARL’IN DÖNDÜKTEN SONRAKİ CANI 1/6/11/16. seviyelerde Skaarl’ın azami canının %50/60/70/80’i ⇒ 1/6/11/16. seviyelerde Skaarl’ın azami canının %45/55/65/75’i

Q (BİNEKLİ) – ÇEKTİKTEN SONRA UYGULADIĞI AĞIR YARA %60 ⇒ %50

Lee Sin

W1 – KALKAN 55/110/165/220/275 (+%80 YG) ⇒ 50/100/150/200/250 (+%80 YG)

W2 – İLAVE CAN ÇALMA VE CAN EMME %5/10/15/20/25 ⇒ %5/9,5/14/18,5/23

Lillia

PASİF – BÜYÜK CANAVARLARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde 27-104 (+%6 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 24-75 (+%5,4 YG)

PASİF – ŞAMPİYONLARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde 12-140 (+%20 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 11-125 (+%18 YG)

Lissandra

R – KENDİNE YÖNELİK ASGARİ İYİLEŞTİRME 100/150/200 (+%30 YG) ⇒ 90/140/190 (+%25 YG)

Lulu

E – KALKAN 80/120/160/200/240 (+%40 YG) ⇒ 75/110/145/180/215 (+%35 YG)

R – İLAVE CAN 300/450/600 (+%50 YG) ⇒ 275/425/575 (+%45 YG)

Lux

W – KALKAN 45/65/85/105/125 (+%35 YG) ⇒ 40/55/70/85/100 (+%35 YG)

Malphite

PASİF – KALKAN

Azami canın %10’u ⇒ Azami canın %9’u

Maokai

PASİF – GÜÇLENDİRİLMİŞ NORMAL SALDIRILARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME 17. seviyeye kadar 5-65 (+%5-15 Azami Can) ⇒ 15. seviyeye kadar 5-45 (+%4,5-11 Azami Can)

Mordekaiser

W – KALKANIN CANA DÖNÜŞME ORANI %40/42,5/45/47,5/50 ⇒ %35/37,5/40/42,5/45

Morgana

PASİF – YETENEKLERDEN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME Şampiyonlara, büyük minyonlara, orta ve büyük boy canavarlara verilen hasarın %20’si ⇒ Şampiyonlara, büyük minyonlara, orta ve büyük boy canavarlara verilen hasarın %18’i

Nami

W – İYİLEŞTİRME 60/85/110/135/160 (+%30 YG) ⇒ 55/75/95/115/135 (+%25 YG)

Nasus

PASİF – CAN ÇALMA 1/7/13. seviyelerde %10/16/22 ⇒ 1/7/13. seviyelerde %9/14/19

Nautilus

W – KALKAN 45/55/65/75/85 (+%9/10/11/12/13 Azami Can) ⇒ 40/50/60/70/80 (+%8/9/10/11/12 Azami Can)

Nidalee

E – TABAN İYİLEŞTİRME 35/55/75/95/115 (+%32,5 YG) ⇒ 35/50/65/80/95 (+%27,5 YG)

Nocturne

PASİF – GÜÇLENDİRİLMİŞ NORMAL SALDIRILARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde isabet alan rakip başına 15-40 (+%15 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde isabet alan rakip başına 13-30 (+%30 YG) (minyonlara karşı hâlâ %50 daha az etkili)

Nunu ve Willump

Q – ŞAMPİYONLAR DIŞINDAKİ BİRİMLERDEN ELDE EDİLEN TABAN İYİLEŞTİRME 75/110/145/180/215 (+%90 YG) (+%10 İlave Can) ⇒ 65/95/125/155/185 (+%70 YG) (+%6 İlave Can) (şampiyonlara karşı hâlâ %60 etkili)

Olaf

PASİF – CAN ÇALMA 1-18. seviyelerde %10-30 ⇒ 1-18. seviyelerde %9-22,5

W – KALKAN 10/45/80/115/150 (+%25 Eksik Can) ⇒ 10/40/70/100/130 (+%22,5 Eksik Can)

Orianna

E – KALKAN 60/100/140/180/220 (+%50 YG) ⇒ 55/90/125/160/195 (+%45 YG)

Poppy

PASİF – KALKAN 1/7/13. seviyelerde azami canın %15/17,5/20’si ⇒ 1/7/13. seviyelerde azami canın %13/15,5/18’i

Pyke

PASİF – GRİ CAN ÜST SINIRI Azami canın %60’ı ⇒ Azami canın %55’i

PASİF – GRİ CANA DÖNÜŞTÜRÜLEN HASAR %10 (1 Zırh Deşme başına +%0,25) ⇒ %9 (1 Zırh Deşme başına +%0,2)

PASİF – YAKININDA BİRDEN FAZLA ŞAMPİYON VARKEN GRİ CANA DÖNÜŞTÜRÜLEN HASAR %45 (1 Zırh Deşme başına +%0,5) ⇒ %40 (1 Zırh Deşme başına +%0,4)

Rakan

PASİF – KALKAN 1-18. seviyelerde 33-254 (+%90 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 30-225 (+%85 YG)

Q – İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde 18-120 (+%70 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 18-90 (+%55 YG)

E – KALKAN 40/65/90/115/140 (+%80 YG) ⇒ 35/60/85/110/135 (+%70 YG)

Rell

Q – İSABET ALAN ŞAMPİYON BAŞINA ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME 10/15/20/25/30 (+%5 Eksik Can) ⇒ 10/15/20/25/30 (+%4 Eksik Can)

W (SERT İNİŞ) – KALKAN 40/70/100/130/160 (+%13 Azami Can) ⇒ 35/60/85/110/135 (+%12 Azami Can)

Renata Glasc

E – KALKAN 50/70/90/110/130 (+%50 YG) ⇒ 50/65/80/95/110 (+%50 YG)

Renekton

Q – ŞAMPİYONLAR DIŞINDAKİ BİRİMLERDEN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME 2/3/4/5/6 (+%3 İlave SG) ⇒ 2/3/4/5/6 (+%2 İlave SG)

Q – ŞAMPİYONLARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME 12/18/24/30/36 (+%16 İlave SG) ⇒ 10/14/18/22/26 (+%15 İlave SG)

Q (GÜÇLENDİRİLMİŞ) – ŞAMPİYONLAR DIŞINDAKİ BİRİMLERDEN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME 6/9/12/15/18 (+%9 İlave SG) ⇒ 6/9/12/15/18 (+%6 İlave SG)

Q (GÜÇLENDİRİLMİŞ) – ŞAMPİYONLARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME 36/54/72/90/108 (+%48 İlave SG) ⇒ 30/42/54/66/78 (+%45 İlave SG)

Riven

E – KALKAN 85/115/145/175/205 (+%120 İlave SG) ⇒ 80/105/130/155/180 (+%110 İlave SG)

Rumble

E – KALKAN 60/95/130/165/200 (+%50 YG) ⇒ 60/90/120/150/180 (+%45 YG)

Senna

Q – İYİLEŞTİRME 40/60/80/100/120 (+%40 İlave SG) (+%40 YG) (1 Zırh Deşme başına +1,6) ⇒ 40/55/70/85/100 (+%30 İlave SG) (+%40 YG) (1 Zırh Deşme başına +1,6)

R – KALKAN 120/160/200 (+%40 YG) (sis başına +1,5) ⇒ 100/150/200 (+%40 YG) (sis başına +1,5)

Seraphine

W – KALKAN 60/80/100/120/140 (+%40 YG) ⇒ 50/70/90/110/130 (+%35 YG)

W – TAKIM ARKADAŞI BAŞINA SAĞLADIĞI İYİLEŞTİRME Hedefin eksik canının %5/5,5/6/6,5/7’si (100 YG başına +%0,75) ⇒ Hedefin eksik canının %5/5,5/6/6,5/7’si (100 YG başına +%0,6)

Shen

PASİF – KALKAN 1-18. seviyelerde 50-101 (+%14 İlave Can) ⇒ 1-18. seviyelerde 50-101 (+%12 İlave Can)

R – KALKAN 140/320/500 (+%17,5 İlave Can) ⇒ 130/290/450 (+%16 İlave Can)

Singed

Q (R SIRASINDA) – ZEHİRLİ İZ YETENEĞİNİN UYGULADIĞI AĞIR YARA %40 ⇒ %30

Sion

W – KALKAN 60/85/110/135/160 (+%10/11/12/13/14 Azami Can) ⇒ 60/85/110/135/160 (+%8/9/10/11/12 Azami Can)

Skarner

W – KALKAN Azami canın %10/11/12/13/14’ü (+%80 YG) ⇒ Azami canın %9/10/11/12/13’ü (+%80 YG)

Sona

W – KALKAN 25/50/75/100/125 (+%30 YG) ⇒ 25/45/65/85/105 (+%25 YG)

W – İYİLEŞTİRME 30/50/70/90/110 (+%20 YG) ⇒ 30/45/60/75/90 (+%15 YG)

Soraka

W – İYİLEŞTİRME 100/130/160/200/220 (+%65 YG) ⇒ 90/110/130/150/170 (+%50 YG)

R – İYİLEŞTİRME 130/215/300 (+%55 YG) ⇒ 125/205/285 (+%50 YG)

Swain

PASİF – TAYF BAŞINA ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME 1/6/11/16. seviyelerde azami canın %4/5,5/7/9’u ⇒ 1/6/11/16. seviyelerde azami canın %3,5/4,5/5,5/7’si

R – SANİYE BAŞINA CAN ÇALMA 15/40/65 (+%25 YG) ⇒ 15/30/45 (+%20 YG)

Sylas

W – İYİLEŞTİRME 25/50/75/100/125 (+%40 YG) ⇒ 20/40/60/80/100 (+%35 YG)

Tahm Kench

Q – İYİLEŞTİRME 10/15/20/25/30 (+%4/4,5/5/5,5/6 Eksik Can) ⇒ 10/12,5/15/17,5/20 (+%3/3,5/4/4,5/5 Eksik Can)

E – GRİ CAN OLARAK BİRİKTİRİLEN HASAR %15/25/35/45/55 ⇒ %13/21/29/37/45

E – GRİ CAN OLARAK BİRİKTİRİLEN İLAVE HASAR %45/50/55/60/65 ⇒ %40/42,5/45/47,5/50

Talon

Q – İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde 10-70 ⇒ 1-18. seviyelerde 9-55

Taric

Q – İYİLEŞTİRME 30 (%20 YG) (+ Taric’in azami canının %1’i) ⇒ 25 (%15 YG) (+ Taric’in azami canının %0,75’i)

W – KALKAN Hedefin azami canının %8/9/10/11/12’si ⇒ Hedefin azami canının %7/8/9/10/11’i

Thresh

CAN BÜYÜME ORANI 95 ⇒ 115

ZIRH BÜYÜME ORANI Değişmedi (Dayanıklılık Taban Nitelikleri Paketi uygulanmadı)

W – KALKAN 60/90/120/150/180 (ruh başına +2) ⇒ 50/75/100/125/150 (ruh başına +2)

Trundle

PASİF – İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde rakibin azami canının %2-7’si ⇒ 1-18. seviyelerde rakibin azami canının %1,8-5,5’i

Tryndamere

Q – ASGARİ İYİLEŞTİRME 30/40/50/60/70 (+%30 YG) ⇒ 25/33/41/49/57 (+%30 YG)

Q – ÖFKE BAŞINA ELDE EDİLEN İLAVE İYİLEŞTİRME 0,5/0,95/1,4/1,85/2,3 (+%1,2 YG) ⇒ 0,45/0,75/1,05/1,35/1,65 (+%1,2 YG)

Udyr

W – KALKAN 60/95/130/165/200/235 (+%50 YG) ⇒ 60/90/120/150/180/210 (+%45 YG)

W – İYİLEŞTİRME Eksik cana bağlı olarak %2,5-5 ⇒ Eksik cana bağlı olarak %2-4

Urgot

E – KALKAN 60/80/100/120/140 (+%150 İlave SG) (+%15 İlave Can) ⇒ 55/75/95/115/135 (+%135 İlave SG) (+%13,5 İlave Can)

Varus

E – AĞIR YARA %40 ⇒ %30

Vi

PASİF – KALKAN Azami canın %15’i ⇒ Azami canın %13’ü

Viego

PASİF – ELE GEÇİRME HALİNDE İYİLEŞTİRME Hedefin azami canının %3’ü (+%3 İlave SG) (+%2 YG) (%100 Saldırı Hızı başına +%5) ⇒ Hedefin azami canının %2,5’i (+%2,5 İlave SG) (+%2 YG) (%100 Saldırı Hızı başına +%5)

Q – İŞARETLENMİŞ ŞAMPİYONLARA YÖNELİK NORMAL SALDIRILARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME %150 ⇒ %135

Q – İŞARETLENMİŞ CANAVARLARA YÖNELİK NORMAL SALDIRILARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME %155 ⇒ %145 (minyonlara karşı hâlâ %10 etkili)

Viktor

Q – KALKAN 1-18. seviyelerde 30-115 (+%20 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 27-105 (+%18 YG)

Vex

W – KALKAN 50/80/110/140/170 (+%80 YG) ⇒ 50/75/100/125/150 (+%75 YG)

Vladimir

Q – İYİLEŞTİRME 20/25/30/35/40 (+%35 YG) ⇒ 20/25/30/35/40 (+%30 YG)

Q (GÜÇLENDİRİLMİŞ) – İLAVE İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde 30-200 (+%5 Eksik Can (+%4 YG)) ⇒ 1-18. seviyelerde 30-200 (+%5 Eksik Can (+%3,5 YG))

Q (GÜÇLENDİRİLMİŞ) – MİNYONLARDAN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME %35 oranında etkili ⇒ %30 oranında etkili

R – BİRDEN FAZLA HEDEFE UYGULANINCA ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME Hasarın %50’si ⇒ Hasarın %40’ı

Volibear

W – İYİLEŞTİRME 20/35/50/65/80 (+ Volibear’in eksik canının %8/10/12/14/16’sı) ⇒ 20/35/50/65/80 (+ Volibear’in eksik canının %7/8,5/10/11,5/13’ü)

E – KALKAN Azamı canın %15’i (+%80 YG) ⇒ Azami canın %14’ü (+%75 YG)

R – İLAVE CAN 200/400/600 ⇒ 175/350/525

Warwick

Q – İYİLEŞTİRME YÜZDESİ %30/45/60/75/90 ⇒ %25/37,5/50/62,5/75

Xin Zhao

PASİF – -İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde 7-92 (+%10 SG) (+%55 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 6-74 (+%7 SG) (+%55 YG)

Yasuo

PASİF – KALKAN 1-18. seviyelerde 115-525 ⇒ 1-18. seviyelerde 100-475

Yone

W – KALKAN 1-18. seviyelerde 40-60 (+%60 İlave SG) ⇒ 1-18. seviyelerde 35-55 (+%55 İlave SG)

Yorick

Q – ASGARİ İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde 12-82 ⇒ 1-18. seviyelerde 10-68

Yuumi

PASİF – KALKAN 1-18. seviyelerde 60-400 (+%30 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 56-360 (+%25 YG)

E – İYİLEŞTİRME 70/100/130/160/190 (+%35 YG) ⇒ 65/90/115/140/165 (+%25 YG)

Zac

PASİF – PELTELERİ TOPLADIĞINDA ELDE ETTİĞİ İYİLEŞTİRME Azami canın %4/5/6/7’si ⇒ Azami canın %4/4,75/5,5/6,25’i

Eşyalar

Çivili Zırh

DİKEN – AĞIR YARA %40 ⇒ %30

ŞAMPİYONLAR HAREKETSİZ BIRAKILDIĞINDA UYGULANAN AĞIR YARA %60 ⇒ %50

Dikenli Yelek

DİKEN – AĞIR YARA %40 ⇒ %30

Fani Hatıratı

KAN ZEHİRLENMESİ – AĞIR YARA %40 ⇒ %30

KAN ZEHİRLENMESİ – ŞAMPİYONLARA YÖNELİK 3 SALDIRIDAN SONRA UYGULANAN AĞIR YARA %60 ⇒ %50

Zaun Zincirkılıcı

DOĞRA – AĞIR YARA %40 ⇒ %30

DOĞRA – CANI %50’NİN ALTINDAKİ HEDEFLERE UYGULANAN AĞIR YARA %60 ⇒ %50

Celladın Çağrısı

ÇEK KOPAR – AĞIR YARA %40 ⇒ %30

Morellonomikon

İLLET – AĞIR YARA %40 ⇒ %30

İLLET – CANI %50’NİN ALTINDAKİ HEDEFLERE UYGULANAN AĞIR YARA %60 ⇒ %50

Kimyasal Çürütücü

POFKEP TOKSİNİ – AĞIR YARA %40 ⇒ %30

POFKEP TOKSİNİ – SİZİN VE GÜÇLENDİRİLMİŞ TAKIM ARKADAŞINIZIN BİR SONRAKİ HASARINDA UYGULANAN AĞIR YARA %60 ⇒ %50

Bilinmezlik Küresi

LANETLİ – AĞIR YARA %40 ⇒ %30

Hiçlik Değneği

BÜYÜ NÜFUZU %45 ⇒ %40

Felaket Mücevheri

BÜYÜ NÜFUZU %15 ⇒ %13

Dominik Efendi’nin Hürmetleri

ZIRH DELME %35 ⇒ %30

Son Fısıltı

ZIRH DELME %20 ⇒ %18

Uğursuz Koruma

YAKMA HASARI Azami canın %2’si (yakın dövüşçü) / %1,2’si (menzilli) ⇒ Azami canın %1,8’i (yakın dövüşçü) / %1’i (menzilli)

Dinçleştirici Aytaşı

YILDIZ IŞIĞI – İYİLEŞTİRME 70 ⇒ 60

İYİLEŞTİRME VE KALKAN GÜCÜ Yük başına %6 ⇒ Yük başına %5 (hâlâ en fazla 5 yük birikebilir)

İHTİŞAMLI PASİF Sahip olunan efsanevi eşya başına +10 Yıldız Işığı iyileştirmesi ⇒ Sahip olunan efsanevi eşya başına +8 Yıldız Işığı iyileştirmesi (Ornn’un şaheser eşyası Yıldızkaydıran için de geçerli)

Günateşi Kalkanı

HASAR ARTIŞI Yük başına %12 ⇒ Yük başına %10 (hâlâ en fazla 6 yük birikebilir) (Ornn’un şaheser eşyası Ocakateşi Sorguç için de geçerli)

Ölümün Dansı

İYİLEŞTİRME %175 İlave SG ⇒ %150 İlave SG

İlahsindiren

İYİLEŞTİRME Azami canın %7,8’i (yakın dövüşçü) / %3,6’sı (menzilli) ⇒ Azami canın %6’sı (yakın dövüşçü) / %3’ü (menzilli)

Doran’ın Yüzüğü

SÖMÜRÜ – MANA YENİLENMESİ Saniyede 0,75 mana yeniler, rakip şampiyonlara hasar verince bu miktar 1,25’e yükselir ⇒ Saniyede 1 mana yeniler, rakip şampiyonlara hasar verince bu miktar 10 saniyeliğine 1,5’e yükselir

MANA YERİNE CAN YENİLENMESİ Sömürü değerinin %50’si ⇒ Sömürü değerinin %45’i

Hiddet Karışımı

FİZİKSEL SÖMÜRÜ %15 ⇒%12

Son Kış

KALKAN 100-200 (+%5 Mevcut Mana) ⇒ 100-180 (+%4,5 Mevcut Mana)

Gargoyl Taşzırhı

KALKAN 100 (+%100 İlave Can) ⇒ 100 (+%90 İlave Can)

Kaniçen

MUTLAK SÖMÜRÜ %10 ⇒ %8 (Ornn’un şaheser eşyası Bitmez Açlık için %15 ⇒ %10)

İYİLEŞTİRME %25 SG (+ eksik canın %10’u) ⇒ %20 SG (+ eksik canın %8’i)

Dolukılıcı

MUTLAK SÖMÜRÜ %8 ⇒ %7

Közbıçak

MUTLAK SÖMÜRÜ %8 ⇒ %7

Şövalyenin Adağı

KENDİNE SAĞLADIĞI İYİLEŞME Layık takım arkadaşınızın verdiği hasarın %8’i ⇒ Layık takım arkadaşınızın verdiği hasarın %7’si

Demir Solari’nin Broşu

KALKAN Hedef 1-18. seviyelerdeyken 200-365 ⇒ Hedef 1-18. seviyelerdeyken 180-330 (Ornn’un şaheser eşyası Altın Şafağın Emaneti için de geçerli)

Malmortius’un Ağzı

MUTLAK SÖMÜRÜ %12 ⇒ %10

Mikael’in Lütfu

İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde 100-200 ⇒ 1-18. seviyelerde 100-180

Ağırkan

İYİLEŞTİRME Azami canın %2’si (yakın dövüşçü) / %1’i (menzilli) ⇒ Azami canın %1,6’sı (yakın dövüşçü) / %0,8’i (menzilli)

Kefaret

İYİLEŞTİRME Hedef 1-18. seviyelerdeyken 200-400 ⇒ Hedef 1-18. seviyelerdeyken 180-340

Vadiyaran

MUTLAK SÖMÜRÜ %8 ⇒ %7 (Ornn’un şaheser eşyası Icathia’nın Laneti için %10 ⇒ %8)

Seraph’ın Şefkati

İYİLEŞTİRME Harcanan mananın %35’i ⇒ Harcanan mananın %25’i

Gerçek Buz Parçası

TABAN MANA YENİLENMESİ %100 ⇒ %115

Sterak’ın Güvencesi

KALKAN %75 İlave Can ⇒ %70 İlave Can

Vampirî Asa

CAN ÇALMA %8 ⇒ %7

Kanasusamış

CAN ÇALMA %20 ⇒ %18

FAZLALIK İYİLEŞTİRMEDEN ELDE EDİLEN KALKAN 1-18. seviyelerde 50-350 ⇒ 1-18. seviyelerde 50-320

Kararma

MUTLAK SÖMÜRÜ %8 ⇒ %7 (Ornn’un şaheser eşyası Semavi Dizilim için %10 ⇒ %8)

KALKAN 180 (+%40 SG) ⇒ 160 (+%35 SG) (menzilli şampiyonlar için hâlâ %50 daha az etkili)

Ölümsüz Kalkanyay

CAN ÇALMA %8 ⇒ %7 (Ornn’un şaheser eşyası Kan Koruması için %10 ⇒ %8)

KALKAN 1-18. seviyelerde 275-700 ⇒ 1-18. seviyelerde 250-630

Rünler

Kondisyon

TOPLAM ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ ARTIŞI %5 ⇒ %4

Yenilmez

MUTLAK SÖMÜRÜ %9 (yakın dövüşçü) / %8 (menzilli) ⇒ %6 (yakın dövüşçü) / %5 (menzilli)

Yaşam Kaynağı

İŞARETLENMİŞ ŞAMPİYONLARA SALDIRAN TAKIM ARKADAŞLARININ ELDE ETTİĞİ İYİLEŞTİRME 5 (+%1 Azami Can) ⇒ 5 (+%0,9 Azami Can)

Hortlağın Pençesi

İYİLEŞTİRME Azami canın %2’si (yakın dövüşçü) / %1,2’si (menzilli) ⇒ Azami canın %1,7’si (yakın dövüşçü) / %1,02’si (menzilli)

HASAR Azami canın %4’ü (yakın dövüşçü) / %2,4’ü (menzilli) ⇒ Azami canın %3,5’i (yakın dövüşçü) / %2,1’i (menzilli)

Muhafız

KALKAN 1-18. seviyelerde 50-130 (+%15 YG) (+%9 İlave Can) ⇒ 1-18. seviyelerde 45-120 (+%12,5 YG) (+%8 İlave Can)

Soğuran Küre

BÜYÜ HASARI KALKANI 1-18. seviyelerde 40-120 (+%15 İlave SG) (+%10 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 35-110 (+%14 İlave SG) (+%9 YG)

Şifa Taşkını

AZAMİ KALKAN 10 (+%10 Azami Can) ⇒ +10 (+%9 Azami Can)

Aery’yi Çağır

KALKAN 1-18. seviyelerde 35-80 (+%40 İlave SG) (+%25 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 30-75 (+%35 İlave SG) (+%22,5 YG)

Kan Tadı

İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde 18-35 (+%20 İlave SG) (+%10 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 16-30 (+%15 İlave SG) (+%8 YG)

Zafer

İYİLEŞTİRME Eksik canın %12’si ⇒ Eksik canın %10’u

Sihirdar Büyüleri

Bariyer

KALKAN 1-18. seviyelerde 115-455 ⇒ 1-18. seviyelerde 105-411

Şifa

İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde 90-345 ⇒ 1-18. seviyelerde 80-318

Tutuştur

AĞIR YARA %60 ⇒ %50

Çarp

İYİLEŞTİRME 90 (+ azami canın %10’u) ⇒ 80 (+ azami canın %7,5’i)

Sistemler

Dağ Ejderi

DAĞ EJDERİ RUHU – KALKAN 200 (+%18 İlave SG) (+%13,5 YG) (+%13,5 İlave Can) ⇒ 180 (+%16 İlave SG) (+%12 YG) (+%12 İlave Can)

Okyanus Ejderi

OKYANUSUN İRADESİ (BİRİKEN GÜÇLENME) – CAN YENİLENMESİ Kesilen Okyanus Ejderi başına eksik canın %2,5/5/7,5/10’u ⇒ Kesilen Okyanus Ejderi başına eksik canın %2/4/6/8’i

OKYANUS EJDERİ RUHU – İYİLEŞTİRME 160 (+%36 İlave SG) (+%22,5 YG) (+%9 İlave Can) ⇒ 130 (+%26 İlave SG) (+%17 YG) (+%7 İlave Can)

Baron Nashor

SALDIRI GÜCÜ 125 (dakika başına +8) ⇒ 150 (dakika başına +10)

AZAMİ SALDIRI GÜCÜ 40. dakikada 435 ⇒ 40. dakikada 520

HİÇLİK UĞURSUZLUĞU – BÜYÜ HASARI 60 (+%20 SG) ⇒ 70 (+%20 SG)

GÜNCELLENDİŞANSSIZLIĞA SON Artık hasar aldıktan sonra Baron’un seviye atlayıp can gibi nitelikler kazanması için aradan 30 saniye geçmesi gerek.

Kuleler

DIŞ KULELERİN SALDIRI GÜCÜ Oyun başından 13:30’a kadar 152-278 ⇒ Oyun başından 13:30’a kadar 167-391

İÇ KULELERİN SALDIRI GÜCÜ Oyun başından 13:30’a kadar 170-305 ⇒ Oyun başından 13:30’a kadar 187-427

İNHİBİTÖR KULELERİNİN SALDIRI GÜCÜ Oyun başından 13:30’a kadar 170-305 ⇒ Oyun başından 13:30’a kadar 187-427

MERKEZ KULELERİN SALDIRI GÜCÜ Oyun başından 13:30’a kadar 150-285 ⇒ Oyun başından 13:30’a kadar 165-405

Orta Ölçekli Güncellemelere Ek Değişiklikler

Swain

Ultisi düzenlendi.

R – Karanlığın Zirvesi

GÜNCELLENDİR – Karanlığın Zirvesi sona erdiğinde Swain artık İblis Ateşi yeteneğini otomatik olarak kullanıyor. Fakat R – Karanlığın Zirvesi Swain katledildiği için sona ererse bu özellik devreye girmiyor.

GÜNCELLENDİ

Swain artık şampiyon katlettiğinde İblis Gücü’nü tamamen dolduruyor.

Taliyah

Giderilen Hatalar

  • Taliyah’nın yeteneklerini doğru şekilde sıraya koymasına engel olan birkaç hata giderildi.
  • Q – Taş Hasadıyeteneği İşlenmiş Zemin üzerinde kullanıldığında doğru bekleme süresine girmemesine yol açabilen hata yeniden giderildi.
  • Taliyah’nın İşlenmiş Zeminetkileşimlerinde oynatılan birkaç ses efekti hatası giderildi.

Davranış ve Rekabet Sistemleri

Takdir Dönüşü

Takdire şayan oyuncular, size sesleniyoruz! Oyun içinde sergileyebilmeniz için oyuna yeni bir takdir dönüşü görsel efekti ekledik! Bu dönüşe aşağıdaki oyuncular otomatik olarak sahip olacak:

  • takdir seviyesine ulaşmış oyuncular
  • takdir seviyesi veya üstüne ulaşmış VE oynadığı son oyunda birlikte girmediği bir takım arkadaşı tarafından takdir edilmiş oyuncular
  • takdir seviyesi veya üstüne ulaşmış VE oynadığı son oyunda birlikte girdiği takım arkadaşlarından en az ikisi tarafından takdir edilmiş oyuncular

Şampiyonluk Dönüşü

Bununla kalmayıp Şampiyonluk dönüşü animasyonunu da yeniledik! İki dönüşe de sahipseniz öncelik, takdir dönüşü yerine Şampiyonluk dönüşünde olacak.

Arkadaşlık İsteği Engelleme

Artık arkadaşlık isteği penceresinden oyuncuları engelleyebilirsiniz. Evet, istenmeyen arkadaşlık isteklerine dur diyoruz!

Yüksek MMR İçin Çiftli Sıra Kısıtlamaları (Sadece Kore ve Amerika İçin Geçerli)

12.10 Yaması’nda sadece Kore ve Amerika sunucularındaki zirve aşamaları için bir çiftli sıra değişikliği test edeceğiz.

Çiftli sıraya girmek küçük de olsa bir avantaj teşkil ediyor ve mevcut sistem şu anki zirve aşamaları oyuncularının çiftli sıraya girmesine engel oluyor. Fakat bu sistem oyuncuların yalnızca o anki derecesini göz önünde bulunduruyor. Bu değişiklikle beraber zirve aşamasındaki kısıtlamayı sıkılaştırarak sistemin MMR’ı da hesaba katmasını sağlayacağız.

Buradaki amacımız yan hesapların zirve aşamalarına iki kişilik gruplarla oynayarak çıkabilmelerini engellemek. Bu oyuncular dışında, aktif olmadıkları için zirve aşamalarından düşenler ve Elmas I’de yer alan en yetenekli oyuncular da bu değişiklikten etkilenebilir.

Şu ana dek bu oyuncular iki kişilik gruplarla sıraya girip kolayca zirve aşamalarına ualaşabiliyorlardı. Bu durumu adil bulmadık çünkü rakipleri çiftli sıraya giremiyorlardı. Bu değişiklikler beklediğimiz sonuçları verirse aynı sistemi diğer sunucularda da uygulamayı sezon başlamadan önce tekrar gözden geçireceğiz.

Görsel Efekt Güncellemeleri

Nami

TEMEL NAMI Baştan aşağı yenilendi.

KOİ NAMI Yeni temel kostümün efektleri yeniden renklendirildi.

IRMAK RUHU NAMI Yeni temel kostümün efektleri yeniden renklendirildi.

MANATİ NAMI Yeni temel kostümünün efektleriyle aynı.

DERİN DENİZ NAMI Yeni temel kostümün efektlerini yansıtacak küçük değişiklikler yapıldı.

SKT T1 NAMI Yeni temel kostümün efektlerini yansıtacak küçük değişiklikler yapıldı.

ROBOTİK NAMI Küçük değişiklikler yapıldı.

MUHTEŞEM ASA NAMI Değişiklik yok.

KOZMİK KADER NAMI Değişiklik yok.

CADI NAMI Değişiklik yok.

Twisted Fate

TEMEL TWISTED FATE Baştan aşağı yenilendi.

PAX TWISTED FATE Yeni temel kostümünün efektleriyle aynı.

KUPA VALESİ TWISTED FATE Yeni temel kostümünün efektleriyle aynı.

MUHTEŞEM TWISTED FATE Baştan aşağı yenilendi.

TANGOCU TWISTED FATE Yeni temel kostümünün efektleriyle aynı.

VAHŞİ BATILI TWISTED FATE Baştan aşağı yenilendi.

SİLAHŞÖR TWISTED FATE Yeni temel kostümünün efektleriyle aynı.

YERALTI AVCISI TWISTED FATE Baştan aşağı yenilendi.

HAKEM TWISTED FATE Yeni temel kostümünün efektleriyle aynı.

YANKESİCİ TWISTED FATE Yeni temel kostümün efektlerini yansıtıyor.

KANLI AY TWISTED FATE Yeni temel kostümün efektlerini yansıtıyor.

PULSEFIRE TWISTED FATE Yeni temel kostümün efektlerini yansıtacak küçük değişiklikler yapıldı.

UZAY SERÜVENİ TWISTED FATE Yeni temel kostümün efektlerini yansıtacak küçük değişiklikler yapıldı.

SUÇ ŞEHRİ TWISTED FATE Yeni temel kostümün efektlerini yansıtacak küçük değişiklikler yapıldı.

Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

  • İPUCU TEMİZLİĞİ:Daha tutarlı, net ve doğru olmaları için birkaç ipucu güncellendi.
  • SHYVANA YAŞAM KALİTESİ DEĞİŞİKLİKLERİ:Shyvana’nın Q – Çifte Isırık yeteneği artık diğer normal saldırı sıfırlama yetenekleri (Nasus’un Q – Sömürü Darbesi yeteneği gibi) gibi azıcık saldırı menzili artışı sağlıyor.
  • Shyvana’nın Ejderha Biçimi’ndeyken kullandığı Q – Çifte Isırıkyeteneği artık inhibitör ve merkeze iki kez saldırıyor.
  • Kled’in R – Hücuuuuuuuum!!!yeteneği artık rakibin bakış açısından senkronizasyonu bozulmuş biçimde görünmesine sebep olmuyor.
  • Sion artık E – İnfazcının Kükremesiyeteneğiyle Vadi’nin Alameti’ni geri savuramıyor.
  • Ruh Gömleği artık doğru bir şekilde mutlak sömürüden elde edilen iyileştirmeyi arttırıyor.
  • Rengar’ın Q – Yabaniyeteneğinin kulelere karşı kullanıldığında ilave saldırı hızı sağlamamasına yol açan hata giderildi.
  • Bazı kitle kontrolüne karşı bağışıklık etkileri artık takım arkadaşlarının patlattığı Saçartohumlardan ötürü kaybedilmiyor (Dr. Mundo’nun Pasif – Nereye İsterse Oraya Gideryeteneği, Malzahar’ın Pasif – Hiçlik Geçişi yeteneği ve Morgana’nın E – Kara Kalkan yeteneği).
  • Kog’Maw’ın Pasif – Icathia Sürpriziyeteneği artık kendi Ölümsüz Kalkanyay aktif etkisini tetiklemiyor.
  • Ölümcül Tempo artık rakip şampiyonların kopyalarına karşı tetikleniyor.
  • Anathema’nın Zincirleri’nin bekleme süresinin eşya yetenek hızına bağlı olarak değişmemesine yol açan hata giderildi.
  • Buzul Takviyesi artık bu rüne uygun bir kitle kontrolü olmayan tüm şampiyonlarda İlk Vuruş ile değiştiriliyor (Neden, Nidalee, neden? </3 ).
  • Destansı olmayan orman canavarlarının bazen Savaş Sisi’nin içinde olmalarına rağmen ortaya çıkma veya katledilme seslerinin duyulmasına yol açan bir ses efekti hatası giderildi.
  • Bazen oyuncular bakmadığı halde Hexgeçitlerin kullanılma seslerinin duyulmasına yol açan ses efekti hatası giderildi.
  • Rakip takımdaki Nocturne’ün R – Paranoyayeteneği esnasında Pyke’ın W – Hayalet Sular yeteneğini kullanmak ve sona erdirmek artık ekrandaki kızıl tonun kaldırılmasına yol açmıyor.
  • Yorick’in W – Kara Törenve E – Sisin Matemi yeteneklerindeki bazı görsel tutarsızlıklar giderildi.
  • Bazı yavaşlatma etkilerinin “Ani Felç” iddiasının ilerlemesine katkıda bulunmalarına yol açan hata giderildi.
  • Bazı katletme katılımlarının “Aktif Katılım” iddiasının ilerlemesine bazen katkıda bulunmalarına yol açan hata giderildi.

 

Serkan KÖSE

Esporlab yazarı.
Neyse ki iki hakkım daha var.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

E-BÜLTEN’E ABONE OL

E-Bültene abone olarak espor dünyasında yer alan güncel haberlerden,
rehberler, röportajlar, pro dünyası ve benzeri tüm güncel haberlerden
önce sizin haberiniz olsun.

eksikgedik.com instagram takipçi satın al takipcihilesi.com cemre solmaz kimdir