8 dk. Serkan KÖSE 20.04.2022

LoL Wild Rift 3.1B Yama Notları Paylaşıldı

League of Legends Wild Rift 3.1B yamasıyla birlikte oyunda birçok değişikliğe gidildi. İşte Wild Rift 3.1B yama notları:

3.1b Yaması geliyor ve şampiyonlarla eşyalara yönelik bir sürü denge değişikliğini, Elemental Vadi’nin dönüşünü ve Yampiri Yengeç düzenlemesini beraberinde getiriyor. Ayrıca sevgili poro dostlarımızla Bilgewater’a yelken açarak yeni bir maceraya atılıyoruz!

YAZAR

ALICE LABRECGUE, NICK FRIJIAi Sean Mason

3.1b Yaması geliyor ve şampiyonlarla eşyalara yönelik bir sürü denge değişikliğini, Elemental Vadi’nin dönüşünü ve Yampiri Yengeç düzenlemesini beraberinde getiriyor. Ayrıca sevgili poro dostlarımızla Bilgewater’a yelken açarak yeni bir maceraya atılıyoruz!

Bu, 3.1 için son yamamız. 11 Mayıs’ta 3.2 Yaması’yla tekrar karşınızda olacağız!

Hatırlatma: İçerikler bu yama boyunca çıkmaya devam edecek.

YENİ

YENİ MODLAR

ELEMENTAL VADİ

Elemental Vadi bu yamada sınırlı süreli oyun modu olarak geri dönüyor! Ufak bir hatırlatma: Elemental Vadi çıkmadan önce farklı versiyonlarını test ediyoruz ve modun bu hali 3.2 Yaması’nda getireceğimiz özellikten epey farklı olabilir. Elemental Vadi’yi ilk kez oynuyorsanız ayrıntılı bilgiyi bir önceki yama notlarımızda bulabilirsiniz!

Modun bu versiyonu, ilk testimizdeki versiyonuyla birebir aynı olmayacak ama birbirlerine epey benziyorlar. Yaptığımız birkaç düzenleme şöyle:

  • İlk ejder kesildikten sonra yüzey şekilleri değişecek. Böylece takım arkadaşlarınızla birlikte özgün oynanış fırsatlarından daha erkenden faydalanabileceksiniz.
  • İki ejderi kesen takım kuvvetli ruhlardan birini kazanacak.

İlk testimiz sırasında aldığımız geribildirimler çok hoşumuza gitti. Dolayısıyla bu versiyon hakkındaki düşüncelerinizi de paylaşmayı ihmal etmeyin lütfen! Ayrıca 3.2 Yaması’nda Elemental Vadi hakkında ayrıntılı bilgiler paylaşacağımız bir geliştirici içeriğiyle yeniden karşınızda olacağız.

Elemental Vadi modu 29 Nisan saat 03.01’den 5 Mayıs saat 03.01’e kadar oynanabilecek.

*İçerikler bölgeye göre değişiklik gösterir.

KOSTÜMLER

28 Nisan saat 03.01’de çıkacak kostümler:

  • Yağmacı Brand*
  • Yağmacı Graves*

*Önce Wild Rift’te, erişim bölgeye göre değişiklik gösterir.

AKSESUARLAR

Birkaç farklı kaynaktan aksesuar kazanabilir veya alabilirsiniz. Bunlara nasıl sahip olabileceğinize dair ayrıntılı bilgi için lütfen ilgili oyun içi sayfaya göz atın!

Simgeler: Yumağın Kaptanı

İfadeler: Neden?; Ne Dedin Sen?

Tüm aksesuarlar yama boyunca çıkmaya devam edecek.

ETKİNLİKLER

PORO YUMAĞINA KATIL! (BILGEWATER)

Porolar denize yelken açtı ve Bilgewater’a ulaşmak üzere!

Poro Yumağına Katıl! (Bilgewater) etkinliği 29 Nisan saat 03.01’de başlıyor.

ŞAMPİYON DEĞİŞİKLİKLERİ

BLITZCRANK

Gazla yeteneğinin güncellenmesinin ardından çatışma başlatma potansiyeli artan Blitzcrank’in zırhını azaltmak istemiştik. Yama notlarında olmasına rağmen bu değişiklikler 3.1’e dahil edilmemişti. Hızlı golemimizin performansını zırh zayıflatmaları gelmeden önce izledik ve bunların gerekli olmadığına karar verdik. Bu yüzden onları uygulamayacağız. Mevcut taban zırhını aşağıda görebilirsiniz.

  • TABAN NİTELİKLER
    • Zırh: 50
    • Seviye Başına Zırh: 5.1
      • 15. Seviyede Toplam Zırh: 122

DARIUS

Darius, Baron koridorunda baskın bir güç olmaya devam ediyor ve Noxus Kudreti yeteneğine çok kolay erişebiliyor. Beş kanatma yüküne ulaşmadan önce çatışmalarda daha fazla vakit geçirmesini istiyoruz. Dolayısıyla bu Noxus’lu dövüşçünün seviye başına kazandığı saldırı hızını azaltıyoruz.

  • TABAN NİTELİKLER
      • Seviye Başına Saldırı Hızı : 2.2% → 1.2
        • 15. Seviyede Saldırı Hızı : 41% → 27%

FIORA

Fiora’nın Hamle yeteneğiyle güvenli takaslara girebilme ve Karşı Hamle yeteneğiyle hasarı yok sayma kabiliyeti diğer düellocu dostlarının canını sıkıyor. Bu durumu ortadan kaldırmak için Hamle’nin menzilini azaltıyor ve bunu telafi etmek için pasifinin gücünü arttırıyoruz.

  • DÜELLOCUNUN DANSI
    • Zayıf Nokta Taban Hasarı : 2.5% → 3%
    • SG Oranı: 100 İlave SG başına %4,5 → 100 İlave SG başına %5,5
  • HAMLE
    • Atılma Menzili: 4 → 3.5
    • Arama Menzili: 3.5 → 3

JHIN

Dördüncü atışının hasarını önemli ölçüde arttırdığımızdan beri Jhin, ormancıların hedeflerini kesmekte ve çalmakta fazla etkili hale geldi. Çarp’tan daha fazla hasar vermesini engellemek adına dördüncü atışı zayıflatıyoruz.

  • SUFLÖR
    • Dördüncü Atışın Canavarlara Yönelik Eksik Can Hasarı: Sınırsız → En fazla 1000 Hasar

KAI’SA

Yeni Fırtınabiçen, Kai’Sa için bazı ilginç dizilimler oluşturdu ama kazanma oranına pek etki etmedi. Hasarını daha tutarlı hale getirerek Kai’Sa’nın ileri safhalarda gerçekleşen takım savaşlarında iz bırakabilmesini sağlıyoruz.

  • GÜCÜN SINIRI
    • Bekleme Süresi: 16/15/14/13 sn. → 16/14/12/10 sn.

LUCIAN

Lucian düşük bir performans sergiliyor ve mevcut dizilimiyle oynanış tarzı şu anda yeteneklerinden ziyade normal saldırılarına odaklı. Dolayısıyla yetenek kullanımına yönelik dizilimlerini hedef alan ufak bir güçlendirme getiriyoruz.

  • IŞIK ATIŞI
    • Bekleme Süresi: 9/8/7/6 sn. → 8/7/6/5 sn.

MASTER YI

Kısa süre önce getirdiğimiz zayıflatmalara rağmen Master Yi hâlâ ormanı kasıp kavuruyor. Orman kamplarını ışık hızında temizleme ve düellolarda rakiplerini çabucak eritme kabiliyetini dizginlemek için Alfa Vuruşu’nun saldırı gücü oranını bir miktar kısıyoruz.

  • ALFA VURUŞU
    • Taban Hasar: 25/70/115/160 → 30/70/110/150
    • SG Oranı: %100 Saldırı Gücü → %60 Saldırı Gücü

OLAF

Önceden Olaf’ın Pervasız Vuruş yeteneğinin hasarını azaltmıştık ama bedelini buna uygun şekilde ayarlamadık. Yetenek bedeli, hasarının %30’u kadar olmalı. Gerekli düzenlemeleri yapıyoruz.

  • PERVASIZ VURUŞ
    • Can Bedeli: 21/39/57/75 + %15 SG → 18/36/54/72 + %15 SG
      • Hasar ve bedel arasında %30’luk bir orantı var.

RAKAN

Rakan profesyonel düzeyde özellikle de Xayah’yla birlikte oynuyorken son derece güçlü ama diğer oyuncuların çoğu için zayıf durumda. Fazladan birkaç yetenek kullandığında eskisi kadar cezalandırılmaması için manasını büyük ölçüde arttırıyoruz.

  • TABAN NİTELİKLER
    • Seviye Başına Mana: 41 → 57
      • 15. Seviyede Mana: 1009 → 1233

SETT

Sett şu anda en baskın dövüşçülerden biri, bu yüzden onu diğer Baron koridorlarının seviyesine çekmek için erken ila orta safhalardaki gücünü azaltıyoruz.

  • DÖVÜŞÇÜ İNADI
    • Yenilenme: 0.5/0.9/1.4/2 → 0.25/0.5/1/2
  • YAPIŞTIR
    • Taban Hasar: 10/25/40/55→ 5/20/35/50

YUUMI

Sevimli kedimizi yakından takip ediyoruz ve kendisi hâlâ başarılı olmakta zorlanıyor. Pasifini kullanması ve rakiplerinin üstüne çullanması için daha fazla fırsat tanıyoruz.

  • DOKUZ CAN
    • Kalkan: 60 + (22 × svy) + %30 YG → 60 + (25 × svy) + %35 YG
    • Mana Yenilenmesi: 20 + (5 × svy) + %12 Azami Mana → 20 + (5 × svy) + %15 Azami Mana
  • SİNSİ ATIŞ
    • Bekleme Süresi: 12/10,5/9/7,5/6 sn. → 9/8/7/6/5 sn.
    • Mana: 70 → 50

OYNANIŞ DEĞİŞİKLİKLERİ

EŞYALAR

BANSHEE’NİN DUVAĞI

Banshee’nin Duvağı büyü hasarına karşı etkili bir yetenek gücü eşyası olarak görevini yerine getiriyor ama yine de biraz zayıf. Rakip takımda büyü hasarı veren çok fazla şampiyon olmasa bile niteliklerini arttırarak eşyayı daha çekici hale getiriyoruz.

Nitelikler

  • Yetenek Gücü: 70 → 75
  • Yetenek Hızı: 10 → 15

HEXTECH MEGA HIZLANDIRICI

Hextech Mega Hızlandırıcı’nın aktif etkisi, Morgana ve Alistar gibi şampiyonlara havalı hamleler yapma imkânı sunuyor. Aktif etkisinin yanı sıra bu eşya, şampiyonlara erken safhalarda güzel bir güç artışı sağlayabiliyor ama şu anda hedefini tam olarak gerçekleştiremiyor. Onu daha erken alabilmeniz için eşya bedelini azaltıyoruz.

Nitelikler

  • Toplam Bedel: 2700g → 2550g
  • Birleştirme Bedeli: 650g → 500g

JAURIM’İN YUMRUĞU

Jaurim’in Yumruğu şu anda agresif oynanışa yönelik çeşitli eşyalara dönüşüyor. Bu yüzden tarifini daha çok agresif başlangıçlar yapmayı tercih eden oyunculara fayda sağlayacak şekilde güncelliyoruz.

Tarif:

  • Yakut Kristal + 700 Altın → Uzun Kılıç + 700 Altın 
    • Nitelikleri ve toplam bedeli değişmedi.

FANİ HATIRATI

Fani Hatıratı, kardeşi Serylda’nın Garezi’ne kıyasla daha güçsüz ve bunun sebebi Ağır Yara zayıflatmasının yalnızca belli başlı durumlarda kullanılabilmesi. Bu eşyanın hasar seçeneği olduğunu belirginleştirmek adına sağladığı saldırı gücünü arttırıyoruz.

Nitelikler

  • Saldırı Gücü: 40 → 45

ÜÇLÜ KUVVET

Kara Balta ve İlahsindiren erken safhalarda epey popüler seçenekler. Üçlü Kuvvet’in onlarla boy ölçüşebilmesi için niteliklerini arttırıyoruz.

Nitelikler

  • Saldırı Gücü: 20 → 25
  • Can: 200 → 250

YOUMUU’NUN HAYALETKILICI

İvme etkisine getirdiğimiz zayıflatmalardan beri Youmuu’nun Hayaletkılıcı, diğer Dişli Kama eşyaları kadar kuvvetli değil. Niteliklerini arttırarak ona yardımcı oluyoruz.

Nitelikler

  • Zırh Delme: 12 → 15
  • Yetenek Hızı: 10 → 15

ORMAN

YAMPİRİ YENGEÇ

Yampiri Yengeç neredeyse Wild Rift’in ilk günlerinden beri orman metasında son derece önemli bir rol oynuyor ve bu zararsız yaratıkların birini veya her ikisini de kestiğinizde elde ettiğiniz avantaj, ormancılar tarafından mutlaka erken safhalarda alınmalarını gerektiriyor. Bu yengeçlerin genel değerini azaltmak için sağladıkları deneyim miktarını kısıyoruz. Böylece ormancılar bu tarafsız harita hedefine öncelik vermek yerine kendi kamplarına odaklanabilecek.

  • Kazandırdığı Deneyim : 2000 → 1200 

ÜCRETSİZ ŞAMPİYON ROTASYONU

21 Nisan – 27 Nisan: Darius, Katarina, Morgana, Olaf, Soraka, Twisted Fate, Vayne, Wukong, Xayah, Xin Zhao

28 Nisan – 5 Mayıs: Akali, Corki, Gragas, Irelia, Nami, Shyvana, Teemo, Thresh, Varus, Zed

Serkan KÖSE

Esporlab yazarı.
Neyse ki iki hakkım daha var.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

E-BÜLTEN’E ABONE OL

E-Bültene abone olarak espor dünyasında yer alan güncel haberlerden,
rehberler, röportajlar, pro dünyası ve benzeri tüm güncel haberlerden
önce sizin haberiniz olsun.

eksikgedik.com gamerdunyasi.com cemre.com takipçi satın al