3 dk. Serkan KÖSE 24.03.2022

VALORANT 4.05 Yama Notları

Riot Games’in sevilen yapımlarından VALORANT 4.05 güncelleme notları paylaşıldı. İşte yamada öne çıkanlar:

AJAN GÜNCELLEMELERİ

BRIMSTONE

Brimstone’un kuvvetinden şüphemiz yok. Brimstone’un en yeni Kuvvet İşareti güncellemesinden faydalanmak için geliştirdiğiniz yeni stratejileri görmek bizi çok heyecanlandırdı. Fakat ajan iki tane Kuvvet İşareti yüküne sahip olunca yeteneği doğru zamanda kullanmanın öneminin biraz kaybolduğunu düşünüyoruz. Aşağıda göreceğiniz değişikliklerle bu duruma müdahale etmeyi amaçlarken Brimstone’un patlamalarla muhteşem işler başaran yenilenmiş kimliğini de korumaya çalıştık.

  • Kuvvet İşareti
    • Yük sayısı azaldı: 2 >>> 1
    • Bedeli arttı: 100 >>> 200

OYUN SİSTEMLERİ GÜNCELLEMELERİ

  • Otomatik üretilen kodları kullanarak nişangâh ayarlarını içe ve dışa aktarma özelliği geldi.
    • Kullandığınız nişangâh ayarlarını dışa aktarıp paylaşmak için Ayarlar menüsünde Nişangâh sekmesini açın ve Nişangâh Profili’nin yanındaki yukarı ok işareti şeklindeki simgeye tıklayın (kâsenin içinde duran ve yukarı bakan ok gibi görünüyor). Otomatik üretilen kodunuz panoya kopyalanacak.
    • Nişangâh ayarlarını içe aktarmak için Ayarlar menüsünde Nişangâh sekmesini açın ve Nişangâh Profili’nin yanındaki aşağı ok işareti şeklindeki simgeye tıklayın. Boş alana kodu yazdıktan veya yapıştırdıktan sonra İçe Aktar düğmesine tıklayın.
    • Ayarlar menüsünün üstündeki nişangâh önizlemesi içe aktardığınız ayarlara göre değişmiş olmalı. Ayar profiline farklı bir isim vermeyi unutmayın!

“En Güçlü Silahı Önceliklendir” Ayarı Güncellemesi

Bu ayarın amacı, oyunculara yakın dövüş silahıyla hızlıca hareket etme ve bir yetenek kullandıktan ya da Spike, ulti küresi gibi şeylerle etkileşime girdikten sonra çatışmaya hazır olma imkânı tanımak. İki değişikliğe gittik.

  • “En Güçlü Silahı Önceliklendir” ayarı yenilendi.
    •  Otomatik Kuşanma Önceliklendirmesi: En Son | En Güçlü olarak yeniden adlandırıldı.
    • Silah benzeri yeteneklerin önceliklendirme sırası güncellendi (önceki önceliklendirme: Birincil > İkincil > Yakın Dövüş)
      • Yeni önceliklendirme: (Ulti ve Birincil) > (İkincil ve Chamber Tabancası) > Yakın Dövüş
      • Önceliklendirme beraberliklerinde en son kuşanılan silah seçiliyor.
  • Yeni bir ayar eklendi: Yakın Dövüşü Otomatik Kuşanma
    • Otomatik olarak kuşanılacak en son silahı ararken yakın dövüş silahını atlar.
    • Diğer hiçbir otomatik kuşanma davranışını değiştirmeden odaklanmaların veya yetenek kullanımlarının ardından yakın dövüş silahının tekrar kuşanılmasını engeller.

Tabii hâlâ “kuşanma” girdilerini sıraya koymanız mümkün (örn. atılma esnasında 1’e basarak atılmanın sonunda birincil silahınızı kuşanmak). Belli bir kuşanma eylemini sıraya koymadığınızda varsayılan otomatik kuşanma davranışı en son kuşanılan silahın çekilmesiydi. Yeni ayarlar bu davranışı kendi tercihinize göre ayarlamanıza olanak tanıyor.

Bu noktada yetenekleri de hesaba katmak gerek. Jett’in bıçaklarının mı yoksa birincil silahının mı daha “güçlü” olduğuna karar verirken oyundaki bağlam ve tercihleriniz de işin içine giriyor. Kaç tane bıçak kaldı? Rakip ne kadar uzakta? Nişan alma becerileriniz konusunda nasıl hissediyorsunuz? Testler sırasında hangi silahın bağlamsal olarak daha güçlü olduğunu belirlemenin en iyi yolunun kuşandığınız bir önceki silaha bakmak olduğunu fark ettik.

REKABET GÜNCELLEMELERİ

HATALAR

Rekabet Modu

  • Karşılaşmadan Ayrıl düğmesinin Açık Beta oyuncularında doğru çalışmamasına sebep olan hata giderildi.

Ajanlar

  • Sova’nın Keşif Oku’nun Brimstone’un Uydu Saldırısı yeteneğinin etki alanından çoktan çıktığı halde bu yetenek tarafından yok edilmesine sebep olan sorun çözüldü.

Sosyal

  • Liderlik tablosundaki mikrofon simgesinin üzerine fareyle gelindiği halde simgeyle etkileşime geçilememesine sebep olan hata giderildi.

BİLİNEN SORUNLAR

Icebox

  • Icebox için tamamladığımız çeşitli hata düzeltmeleri var fakat bu düzeltmeleri 4.05’te yayınlamamıza engel olan bir sorunla karşılaştık. Bu düzeltmeleri bir sonraki güncellemeye kadar oyuna eklemeyi ve ekler eklemez düzeltme listesini sizinle paylaşmayı umuyoruz.
Serkan KÖSE

Esporlab yazarı.
Neyse ki iki hakkım daha var.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

E-BÜLTEN’E ABONE OL

E-Bültene abone olarak espor dünyasında yer alan güncel haberlerden,
rehberler, röportajlar, pro dünyası ve benzeri tüm güncel haberlerden
önce sizin haberiniz olsun.

eksikgedik.com gamerdunyasi.com cemre.com takipçi satın al