Riot Games’in sevilen yapımlarından League of Legends 12.9 güncelleme notları paylaşıldı.
LoL 12.9 yamasıyla birlikte birçok şampiyon güncellendi. İşte League of Legends 12.9 yama notları şu şekilde:
League of Legends 12.9 Yama Notları
İDDİALAR GELİYOR! 12.9 Yaması çıkmak üzere ve beraberinde iddialar sistemini getiriyor. En iyilerin de en iyisi olduğunuzu kanıtlamak için onları tamamlayın!
Kafanıza isabet edebilecek baltalara ve kayalara dikkat edin çünkü orta ölçekli Olaf ve Taliyah güncellemeleri bu yamada geliyor! Bu yama notlarında düzeltmeye çalıştığımız sorunlar arasında kulelere kafa atan zombiler, kapitalist kimya baronlarının tekelleştirdiği sektörler, Vadi’de oradan oraya atılan tilkiler, pek de neşeli olmayan gür bıyıklı bir adam ve dereceli oyunlarda etrafta koşuşturup her yere ateş eden kovboylar var.
10 Mayıs’ta Busan’da başlayacak Sezon Ortası Turnuvası‘nın grup aşamasını kaçırmayın! Aynı zamanda 2021 Dünya Şampiyonası’ndaki zaferlerini kutlamak adına EDG kostüm serisini de çıkarıyoruz!
Bu kadarının size yetmeyeceğini mi iddia ediyorsunuz? O zaman ejderha yumurtalarının Yakındiyar’ı Ejderhalar Diyarı’ndan hemen önce nasıl değiştirdiğine göz atın. TFT yama notlarını buradan inceleyebilirsiniz.
Vahşi Batılı Katarina, Vahşi Batılı Leona, Vahşi Batılı Mordekaiser, Vahşi Batılı Talon, Vahşi Batılı Varus ve Prestij Vahşi Batılı Talon 12 Mayıs 2022 tarihinde çıkıyor.
EDG Aphelios, EDG Graves, EDG Viego, EDG Yuumi ve EDG Zoe 12 Mayıs 2022 tarihinde çıkıyor.
İddialar, LoL’deki birçok farklı kategoride genel ilerlemenizi takip etme fırsatı sunuyor. Sık sık oynadığınız şampiyonlar, ustalaştığınız oyun modları, yaptığınız hamleler, topladığınız içerikler ve daha fazlasını öne çıkaran 300’ün üzerinde eşsiz iddiayla kendi efsanenizi oluşturun.
En gurur duyduğunuz iddiaları, unvanlar ve sembollerle göstererek herkese hava atın. Bölgesel sıralamalarda sunucunuzda ne kadar başarılı olduğunuzu görebilirsiniz. Artık derecelide olmasa da Şampiyonluk Aşaması’na ulaşabilirsiniz.
Oyun tarzınız ne olursa olsun size göre bir iddiamız var. İddialar sisteminin işleyişi hakkında fazlasını öğrenmek için tanıtım sayfamıza göz atın.
GÜNCELLENDİ
Orta ölçekli güncellemeyle tüm yetenekleri düzenlendi.
Profesyonel düzeydeki popülerliğine rağmen Olaf, LoL’de son zamanlarda en az tercih edilen şampiyonlardan biri. Ragnarok‘un çatışma başlatma veya çatışmadan kaçma esnekliği ve Olaf’ın orman kamplarını temizleme hızı, onu profesyonel düzeyde aşırı güçlü ve diğer tüm beceri düzeylerinde “idare eder” şampiyonlara mükemmel bir örnek haline getiriyor.
Bu orta ölçekli güncellemeyle kamp temizleme gücünün bir kısmını oyuncuların daha güçlü hissetmesini sağlayacak araçlara dönüştürmeyi hedefliyoruz. Böylece oyuncular düşük canlarda bile ölüme kafa tutan Olaf’ı oynarken daha güçlü hissedebilir ve kontrolü ele alabilir. Bu değişikliklerle hem Olaf’ın Başıbozuk kimliğine daha uygun bir şampiyon olmasını hem de etkili bir üst koridor olarak yeni bir yer edinmesini umuyoruz.
SG BÜYÜME ORANI 3,5 ⇒ 4,7
CAN BÜYÜME ORANI 100 ⇒ 105
MANA BÜYÜME ORANI 42 ⇒ 50
SAĞLANAN AZAMİ SALDIRI HIZI %99 ⇒ 1-18. seviyelerde %40-100
YENİKAVGAYA DEVAM Başıbozuk Hiddeti artık Olaf’ın eksik canına bağlı olarak 1-18. seviyelerde %10-30 Can Çalma sağlıyor.
GÜNCELLENDİÖFKEMATİK İlaveler %0 Canda azami düzeye ulaşır ⇒ İlaveler %30 Canda azami düzeye ulaşır
BEKLEME SÜRESİ 7 saniye ⇒ 9 saniye
HASAR 80/125/170/215/260 ⇒ 60/110/160/210/260
ASGARİ MENZİL 300 birim ⇒ 425 birim
MANA BEDELİ Bütün yetenek seviyelerinde 60 ⇒ 40/45/50/55/60
GÜNCELLENDİUZMAN HEVES BALTALAYICI Yerden balta almak Q – Balta Fırlat yeteneğinin bekleme süresinin tamamını iade eder ancak baltalar her 3 saniyede en fazla bir kez fırlatılabilir. Not: 3 saniyelik limit yetenek hızına bağlı olarak değişir.
GÜNCELLENDİBU DA GEÇER Olaf’ın Q – Balta Fırlat yeteneği herhangi bir orman canavarına isabet ettiğinde kazandığı hayalet etkisi, artık yakınındaki tüm orman canavarlarının üstünde etkili olacak şekilde iyileştirildi.
GÜNCELLENDİİSİM DEĞİŞİKLİĞİ Hırçın Saldırı ⇒ Dayan
BEKLEME SÜRESİ Bütün yetenek seviyelerinde 16 saniye ⇒ 16/14,5/13/11,5/10 saniye
SALDIRI HIZI %50/60/70/80/90 ⇒ %40/50/60/70/80
YETENEK SÜRESİ 6 saniye ⇒ 4 saniye
YENİSADECE W artık Olaf’ın normal saldırı süresini sıfırlıyor.
YENİBİRAZ Yetenek etkinleştiğinde Olaf 2,5 saniyeliğine 10/45/80/115/150 (+%25 Eksik Can, mevcut canının %30’uyla sınırlı) Kalkan kazanır.
KALDIRILDIDAHA Artık can çalma sağlamıyor.
KALDIRILDIDAYAN Artık Olaf’ın iyileşmesi eksik canına bağlı olarak güçlenmiyor.
İLAVE SALDIRI GÜCÜ 15/20/25 (+%30 SG) ⇒ 10/20/30 (+%25 SG)
SÜRE 6 saniye ⇒ 3 saniye
PASİF DİRENÇLER 20/30/40 ⇒ 10/25/40
KALDIRILDIARTIK ZİNCİRSİZİM R – Ragnarok yeteneğinin sağladığı ilave pasif dirençler artık yetenek süresi boyunca kaybolmuyor.
YENİÖFKEM SINIR TANIMIYOR Bir şampiyona normal saldırı veya E – Pervasız Vuruş isabet ettirmek Ragnarok’un süresini 2,5 saniye uzatır. Olaf Ragnarok’u sonsuza dek yenileyebilir.
GÜNCELLENDİ
Orta ölçekli güncellemeyle tüm yetenekleri düzenlendi.
Gezmeye ve ezmeye hazır olun çünkü tek ve biricik Taş Dokuyucusu her yeri sarsmaya hazır. Taliyah son zamanlarda hem orta koridorda hem de ormanda Vadi’ye tutunmakta biraz zorlanıyor. Yetenek setinin mekanik karmaşıklığı ve cezalandırıcı doğası da cabası.
Taliyah güncellemesinde onu daha eğlenceli hale getirmeye (özellikle de onu son zamanlarda sık sık tercih eden oyuncular için), orta koridordaki popülerliğini tekrar arttırmaya ve yetenek setini daha tahammül edici kılmaya odaklanıyoruz. Bu değişikliklere ortalığı biraz sarsmasını ve yeni bir başlangıç yapmasını umuyoruz.
TABAN CAN 531 ⇒ 500
TABAN CAN YENİLENMESİ 7 ⇒ 6,5
CAN YENİLENMESİ BÜYÜME ORANI 0,7 ⇒ 0,65
TABAN MANA 425 ⇒ 470
TABAN MANA YENİLENMESİ 9,34 ⇒ 8
MANA YENİLENMESİ BÜYÜME ORANI 0,85 ⇒ 0,8
TABAN ZIRH 20 ⇒ 18
HAREKET HIZI 335 ⇒ 330
ÇATIŞMA DIŞINDA İLAVE HAREKET HIZI 1-18. seviyelerde %20-45 ⇒ 1/9/12/15. seviyelerde %10/20/35/55
YÜZEY ŞEKİLLERİNİN YAKININDA DEĞİLKEN PASİFİN KAYBOLMA SÜRESİ 1 saniye ⇒ 2,5 saniye
MANA BEDELİ 50/60/70/80/90 ⇒ 60/65/70/75/80
BEKLEME SÜRESİ 7/6/5/4/3 saniye ⇒ 6,5/5,5/4,5/3,5/2,5 saniye
1 KAYA HASARI 70/95/120/145/170 (+%45 SG) ⇒ 38/61/84/107/130 (+%50 YG)
İLKİNDEN SONRAKİ TAŞ PARÇALARININ HASAR AZALMASI %50 ⇒ %60
5 KAYA HASARI 210/285/360/435/510 (+%135 YG) ⇒ 98,8/158,6/218,4/278,2/338 (+%130 YG)
İLKİNDEN SONRAKİ TAŞ PARÇALARININ CANAVARLARA KARŞI HASAR AZALMASI %25 ⇒ %60
YENİSÜPER ETKİLİ Her taş parçası artık canavarlara fazladan 30 (+%10 YG) Hasar veriyor
YENİDAĞILAN TAŞLAR Taş parçaları artık yarıçapı 175 birimlik bir alana hasar veriyor (yaklaşık olarak 1,6 Teemo’luk bir alan).
YENİTAŞ KESİLMEK Q – Taş Hasadı yeteneği artık Taliyah zamanı durdurma etkisi altındayken de devam ediyor.
YENİTAŞ ATTIN DA KOLUN MU YORULDU? İşlenmiş Zemin üstünde Q – Taş Hasadı yeteneğini kullanmak artık İşlenmiş Zemin‘i tüketerek yarıçapı 225 birimlik bir alan içindeki isabet alan tüm hedeflere iki kat hasar [76/122/168/214/260 (+%100 YG)] verir ve onları 2 saniyeliğine %30/35/40/45/50 yavaşlatır.
İŞLENMİŞ ZEMİN ÜSTÜNDE MANA BEDELİ 1 ⇒ 20
İŞLENMİŞ ZEMİN ÜSTÜNDE ASGARİ BEKLEME SÜRESİ 1 saniye ⇒ 0,75 saniye
İŞLENMİŞ ZEMİN SÜRESİ 25 saniye ⇒ 30 saniye
İŞLENMİŞ ZEMİN YARIÇAPI 300 birim ⇒ 400 birim
GÜNCELLENDİYER SEVİYESİ Sonsuz Uçurum’daki İşlenmiş Zemin‘in boyutu artık Sihirdar Vadisi’ndekiyle aynı.
YENİVADİ’NİN TAŞLARI İşlenmiş Zemin üstünde kullanılan Q – Taş Hasadı yeteneği artık yeni görsel efektler, ses efektleri, animasyonlar ve simgelere sahip!
MANA BEDELİ 70/80/90/100/110 ⇒ 40/30/20/10/0
BEKLEME SÜRESİ 16/15/14/13/12 saniye ⇒ 14/12,5/11/9,5/8 saniye
HAVAYA SAVURMA YARIÇAPI 200 birim ⇒ 225 birim
HAVAYA SAVURMA ÖNCESİ GECİKME 0,8 saniye ⇒ 0,75 saniye
KALDIRILDIKUM KADAR YUMUŞAK W – Yerden Bitme yeteneği artık hasar vermiyor.
BEKLEME SÜRESİ 16/14/12/10/8 saniye ⇒ 16/15/14/13/12 saniye
İLK VURUŞ HASARI 50/75/100/125/150 (+%40 YG) ⇒ 60/105/150/195/240 (+%60 YG)
YAVAŞLATMA GÜCÜ %20 (+%4 YG) ⇒ %20/22/24/26/28 (yetenek gücü oranı kaldırıldı)
KAYANIN PATLAMA HASARI 50/60/70/80/90 (+%30 YG) ⇒ 25/45/65/85/105 (+%30 YG)
İLKİNDEN SONRAKİ KAYA İSABETİ BAŞINA HASAR AZALMASI %15 ⇒ %25
KAYANIN AZAMİ PATLAMA HASARI 155/186/217/248/279 (+%93 YG) ⇒ 62,5/112,5/162,5/212,5/262,5 (+%75 YG)
YETENEK KULLANIMI VE İLK KAYA DİZİSİNİN OLUŞMASI ARASINDAKİ GECİKME 0,1 saniye ⇒ 0 saniye
İLK KAYA DİZİSİ VE DİĞER KAYA DİZİLERİNİN OLUŞMASI ARASINDAKİ GECİKME 0,1 saniye ⇒ 0,17 saniye
GÜNCELLENDİTEKTONİK KAYMALAR E – Toprak Bozumu yeteneği artık Taliyah’nın etrafına doğru her biri 4 kayadan oluşan 6 kaya dizisi oluşturuyor (önceden her biri 6 kayadan oluşan 4 kaya dizisiydi)
YENİTAŞ ÇATLASA Kayalar artık yeteneğin üstünden atılmaya kalkışan rakipleri atılma süresi boyunca + 0,6/0,7/0,8/0,9/1 saniyeliğine sersemletiyor. Not: Azami sersemletme süresi 2 saniyedir ve canavarlar her zaman azami süre kadar sersemler.
GÜNCELLENDİHER TAŞ BAŞ YARMAZ E – Toprak Bozumu artık 4 saniye sonra patlayarak fazladan hasar vermiyor.
MENZİL 3000/4500/6000 ⇒ 2500/4500/6500
DUVARDAN ZIPLARKEN ATILMA MENZİLİ 400 birim ⇒ 700 birim
DUVARDAN ZIPLARKEN ATILMA HIZI 1000 ⇒ 1200
GÜNCELLENDİTAŞTAN SEKME Taliyah Örgü Duvar’da sörf yaparken onu hareket ettirmek Talıyah’nın duvara dik bir doğrultuda değil, tıklanan noktaya atılmasını (azami atılma menziline kadar) sağlıyor.
GÜNCELLENDİSÖRF VAKTİ Duvardan inerken bir yüzey şeklinin üstünden atılmak artık daha kolay.
YENİDUR HELE KÜÇÜK SERÇE Rakip şampiyonlardan veya yapılardan hasar almak artık Taliyah’nın R – Örgü Duvar yeteneğini kullanmasını 3 saniye boyunca engeller.
KALDIRILDITAŞ YERİNDE AĞIRDIR Hasar almak artık Taliyah’nın duvardan inmesine sebep olmuyor.
E’nin bekleme süresi arttı. R’nin bekleme süresi tüm yetenek seviyelerinde arttı.
Ahri son güncellenmesinden bu yana çok fazla tercih edilmeye başlandı. Skor almak ve nişancıları katletmekte çok başarılı. Aynı zamanda da güvenilir bir seçim ve yakalaması azıcık zor. Kitle kontrolü ve atılma yeteneklerinin kullanım sıklığını azaltıp kovalamacaları biraz daha heyecan verici hale getiriyoruz.
BEKLEME SÜRESİ 12 saniye ⇒ 14 saniye
BEKLEME SÜRESİ 130/105/80 saniye ⇒ 140/115/90 saniye
Pasifinin bekleme süresi sonraki seviyelerde azaldı. E’nin hasar azaltması arttı.
Herkesin en sevdiği poro muhafızı biraz üşüyordu. Takım arkadaşlarını koruma becerisini güçlendirerek o görkemli bıyığın altına (ve porolarının yüzlerine) tatlı bir gülümseme yerleştirmeyi umuyoruz.
HEDEF BAŞINA BEKLEME SÜRESİ 8/7/6 saniye ⇒ 8/6/4 saniye
HASAR AZALTMA %30/32,5/35/37/40 ⇒ %35/40/45/50/55
Q’nun saldırı gücü oranı arttı. W’nun bekleme süresi azaldı.
Hecarim tank dizilimine yönelik son güncellemelerden sonra epey zayıfladı. Atımızın eşyalara bağlı kazandığı gücü arttırarak ve temel hayatta kalma yeteneğinin arkasındaki beygir gücünü yükselterek gücünü yetenek setine daha eşit bir şekilde dağıtıyoruz. Tabii bu sırada E’yle tek attığı dizilimlere yeniden kavuşmamasına dikkat ediyoruz. Bu değişikliklerle birlikte Hecarim’in herkese tek atan suikastçı bir yarış atı olmadan günümüz metasına ahırlığını koyacağını umuyoruz.
FİZİKSEL HASAR 60/90/120/150/180 (+%85 İlave SG) ⇒ 60/90/120/150/180 (+%90 İlave SG)
BEKLEME SÜRESİ 18 saniye ⇒ 14 saniye
R’nin ilave saldırı hızı azaldı.
Wuju Üstadı özellikle de oyunun ileri safhalarında rakipleri katletme konusunda biraz fazla hızlandı. Rakiplerine de şans tanıması adına zamanla verdiği hasarı azaltıp onu dizginliyoruz.
İLAVE SALDIRI HIZI %25/45/65 ⇒ %25/35/45
Taban canı azaldı.
Nidalee kısa süre önce artan yetenek hasarı sayesinde özellikle de yüksek beceri düzeylerinde her avını yakalıyor. Fazla Nideal olmaması adına erken safhalardaki düello gücünü azaltıyoruz.
TABAN CAN 570 ⇒ 540
Pasif gri can dönüşümü arttı. Q’nun mana bedeli arttı, mana iadesi arttı ve yetenek artık bir rakip şampiyona isabet ettiğinde mana iade ediyor. R’nin bekleme süresi azaldı, “Senin Payın” fırsatları azaldı.
Pyke 9. Sezon’daki değişikliklerinden beri orta koridorda çok sık seçiliyor. Bu yüzden Kanlırıhtım’ın Öcü’nü alt koridora döndürmek için bu değişiklikleri geri alıyoruz. Ayrıca sıra dışı destek rolüne uyum sağlaması adına yetenek setinin bazı bölümlerini düzenliyoruz. Skorlar (ve keseler) cepte.
YAKINDA İKİ YA DA DAHA FAZLA RAKİP VARKEN GRİ CANA DÖNÜŞTÜRÜLEN HASAR %40 (zırh deşme başına +%0,5) ⇒ %45 (zırh deşme başına +%0,5)
YENİKEMİK AT Kemik Zıpkın artık bir şampiyona isabet ettiğinde mana iade ediyor.
MANA BEDELİ 50/55/60/65/70 ⇒ 74/78/82/86/90
MANA İADESİ: %50 ⇒ %75
BEKLEME SÜRESİ 120/100/80 saniye ⇒ 100/85/70 saniye
KALDIRILDIHAFİF CEPLER Pyke rakiplerini R’siyle infaz etmeyi başardığında artık “Senin Payın” altını kazanmıyor (asist yapan son takım arkadaşı “Senin Payın” altını kazanmaya devam ediyor).
KALDIRILDIPAYLAŞIMSIZ Derinlerin İntikamı yeteneğinin infaz alanındaki bir rakipler, takım arkadaşları tarafından katledildiğinde Pyke artık ilave “Senin Payın” altını kazanmıyor.
Taban zırhı azaldı. Pasifinin hasarı azaldı.
Renata Glasc tüm beceri düzeylerinde alt koridoru tekeline almaya başladı ve işletmesi seçkin düzeyde biraz fazla kâr ediyor. Pasifi fazla etkili ve hasar odaklı destek eşyalarına yaptığı yatırımlardan elde ettiği kazanç kısmen düşük. Bu ufak değişikliklerle YG eşyalarına bağlı kazandığı gücü dengeleyerek dizilimlerini çeşitlendirmek istiyoruz.
TABAN ZIRH 29 ⇒ 27
İŞARETLİ HEDEFLERE YÖNELİK İLAVE BÜYÜ HASARI 1-13. seviyelerde %1-3,5 (her 100 YG başına +%1) ⇒ 1-9. seviyelerde %1-2 (her 100 YG başına +%2) (işaretsiz hedeflere yönelik hasar değişmedi)
Can ve saldırı gücü büyüme oranı arttı. W’nun taban hasarı arttı, bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde arttı ve ileri yetenek seviyelerinde azaldı. R’nin taban hasarı arttı.
Renekton 12.3 Yaması’nda getirdiğimiz dövüşçü eşyaları değişikliklerinden sonra profesyonel düzeyde pek görülmüyor. Nitelik oranlarının bazılarını yeniden arttırarak timsahımızın oyun ilerledikçe daha iyi hissettirmesini sağlıyoruz. Ayrıca ikinci yetenek olarak W ve E’sinin geliştirildiği dizilimler arasındaki farkı kapatıyoruz çünkü bu seçim ortalama düzeyde ciddi kazanma oranı kaybına yol açıyor. Nehirde timsah saldırısına uğrayabilirsiniz, demedi demeyin.
CAN BÜYÜME ORANI 92 ⇒ 97
SG BÜYÜME ORANI 3,75 ⇒ 4,15
BEKLEME SÜRESİ 13/12/11/10/9 saniye ⇒ 16/14/12/10/8 saniye
TOPLAM FİZİKSEL HASAR 10/30/50/70/90 (+%75 SG) ⇒ 10/40/70/100/130 (+%75 SG)
TOPLAM GÜÇLENDİRİLMİŞ FİZİKSEL HASAR 15/45/75/105/135 (+%75 SG) ⇒ 15/60/105/150/195 (+%75 SG)
SANİYE BAŞINA BÜYÜ HASARI 40/80/120 (+%10 YG) ⇒ 50/100/150 (+%10 YG)
W’nun canavarlara yönelik hasarı azaldı.
12.7 Yaması’ndaki Rengar değişikliklerine kedimiz o kadar iyi adapte oldu ki artık ormanın kralı haline geldi. Sadece orman temizleme hızına yaptığımız güçlendirmeyi geri alıyor ve başka bir değişikliğe gitmiyoruz.
CANAVARLARA VERİLEN HASAR 1-18. seviyelerde 85-150 ⇒ 1-18. seviyelerde 65-130
W’nun hasar tetiklenme sıklığı azaldı.
Shyvana’nın alevlerini harlamak için ona birkaç yaşam kalitesi değişikliği yapıyoruz ve birçok hata gideriyoruz.
YENİShyvana’nın E – Alevli Nefes yeteneğinin alan etkili hasarı artık bu bölgeye giren rakipleri işaretliyor.
Ölü halindeki Sion’un pasifinin yapılara verdiği hasar azaldı.
Sion’un ölü hali son zamanlarda biraz fazla görkemli. Her ne kadar son zamanlarda Sion’la “bilerek beslemenin” getirileri olsa da bu stratejinin uzun vadede ne kendisi ne de LoL için sürdürülebilir olmadığını düşünüyoruz. Oyunda geri düşülse bile ayrık ittirme yaparak kuleleri yok etmek kesinlikle mümkün olmalı ancak bu, sürekli katledilerek yapıldığı zaman kimse için eğlenceli olmuyor. Sion’un yaşam döngüsüne dengeyi geri getirmek adına ölü halinin ayrık ittirme gücünü azaltıyoruz.
YENİYIKIM MAKİNESİ DEĞİL Sion artık hayata dönmüş çılgın zombi biçimindeyken yapılara %40 daha az hasar veriyor (rünler ve eşyalar dahil).
Pasifin ruh başına sağladığı ilave yetenek gücü ve zırh arttı. W’nun ruhlara bağlı kalkan gücü arttı.
Bir ruhun değeri nedir? (Bu aralar çok değil!) Thresh özellikle de ortalama ve üst düzeyde popülerliğini yitirdi, bu yüzden ruhların sağladığı avantajları arttırıp ölülerin özlerini toplamayı biraz daha kıymetli hale getiriyoruz. Bu ruhlar kaçmaz.
RUH BAŞINA İLAVE ZIRH VE YETENEK GÜCÜ 0,75 ⇒ 1
KALKAN GÜCÜ 60/90/120/150/180 (ruh başına +1) ⇒ 60/90/120/150/180 (ruh başına +2)
Pasifin minyon biçildiğine ve şampiyon katledildiğinde sağladığı saldırı hızı arttı. W’nun isabet halinde büyü hasarı arttı.
Varus önceki sezondaki zırh deşme zayıflatmalarından bu yana nispeten güçsüz. İsabet etkisi odaklı dizilimlerini güçlendirerek intikamını daha canlı hale getiriyoruz.
ŞAMPİYONLAR DIŞINDAKİ BİRİMLERİN KATLEDİLMESİ HALİNDE İLAVE SALDIRI HIZI %10/15/20 (+%15 İlave Saldırı Hızı) ⇒ %10/15/20 (+%20 İlave Saldırı Hızı)
ŞAMPİYONLARIN KATLEDİLMESİ HALİNDE İLAVE SALDIRI HIZI %40 (+%30 İlave Saldırı Hızı) ⇒ %40 (+%40 İlave Saldırı Hızı)
İSABET HALİNDE İLAVE BÜYÜ HASARI 7/10,5/14/17,5/21 (+%30 YG) ⇒ 7/12/17/22/27 (+%30 YG)
Omurgakıran ayrık ittirmeyi güçlendirmek için önemli bir araç ancak ilk eşya olarak tercih edildiği zaman sağladığı ilave dirençler koridor aşamasını önemsiz hale getirip hoş olmayan deneyimlere yol açabiliyor. Omurgakıran, Zz’Rot gibi eski ayrık ittirme eşyalarının aksine kullanıcısının ayrık ittirdiği koridorda kalmasını gerektirdiği için değerli bir eşya. Bu yüzden erken safhalardaki gücünü zayıflatıyoruz.
YALNIZ AVLANIRKEN (YAKIN DÖVÜŞÇÜ) ŞAMPİYONLARA SAĞLADIĞI İLAVE DİRENÇLER 1-18. seviyelerde 20-60 ⇒ 1-11. seviyelerde 10, 12-18. seviyelerde 20/35/43/51/59/67/75
YALNIZ AVLANIRKEN (MENZİLLİ) ŞAMPİYONLARA SAĞLADIĞI İLAVE DİRENÇLER 1-18. seviyelerde 10-30 ⇒ 1-11. seviyelerde 5, 12-18. seviyelerde 10/17,5/21,5/25,5/29,5/33,5/37,5
GÜNCELLENDİSAĞLAM OMURGA Tüm kaynaklar kulelere %20 daha fazla hasar verir⇒Sadece saldırılar kulelere %20 daha fazla hasar verir
Hem MSI 2022 hem de MSI temalı Clash turnuvaları başlıyor! MSI Clash Kupası’nın takım kurma aşaması 9 Mayıs’ta başladı, turnuvaysa 14 ve 15 Mayıs’ta başlıyor. Kupanın 2. haftasının takım kurma aşaması 16 Mayıs’ta başlıyor, turnuvalarsa 21 ve 22 Mayıs’ta gerçekleşiyor.
MSI Clash boyunca özel bilet alan oyuncuların şu ödüllere erişimi olacak: (NOT: Japonya bölgesi yasal kısıtlamalardan dolayı bu ödüllerden faydalanamayacak.)
Turnuvada birinci, ikinci, üçüncü, dördüncü veya beşinci olmak rasgele ve kalıcı bir hatıra Yenilmez kostümü kazandıracak.
Altıncı, yedinci veya sekizinci olmak bir hatıra Yenilmez kostüm kristali kazandıracak.
Artık gereksiz bir özellik olduğu için League of Legends İstemcisi’nin ayarlar menüsündeki Tam Onarım Başlat düğmesini kaldırdık. İstemci onarımını Riot İstemcisi’nin ayarlar menüsünde bulunan Onar düğmesine tıklayarak gerçekleştirebilirsiniz.