Epic Games Store geçtiğimiz hafta 69,00 ₺ etiketli Maneater yapımı ücretsiz olarak sunmuştu. Güncel 16 – 23 Haziran haftasının ücretsiz olarak sunulacak olan yapımı da belli olmuş durumda.
Epic Games Store 16 – 23 Haziran haftasında ücretsiz olarak sunacağı oyun Supra Games’in geliştirip sunduğu Supraland yapımı olacak. Normal satış fiyatı 31,30 olan Maneater, 16 – 23 Haziran tarihleri arasında Epic Games Store üzerinden ücretsiz olarak indirebilir ve kalıcı olarak kütüphanenize ekleyebilirsiniz. Supraland, Epic Games Store sayfasına buradaki bağlantı üzerinden ulaşabilirsiniz.
Supraland tanıtım bülteni ve sistem gereksinimleri ise şu şekilde:
Supraland, bir Birinci Şahıs Metroidvania Bulmaca oyunudur. Başlıca ilham kaynakları Zelda, Metroid ve Portal’dır.
Supraland, oyuncunun zeki olduğunu varsayar ve bağımsız olarak oynamasına izin verir. Hikâye minimaldir, sana ulaşmaya çalışacağın kapsamlı bir hedef sunar ve ardından seni özgür bırakır. Çocuklara uygun görsellere rağmen, oyunun ana hedef kitlesi deneyimli oyunculardır. Oynama Süresi: ~12-25s
Birbirine bağlı büyük bir dünyayı keşfe çıkacaksın. Burada yolların çoğu ilk başta geçilemez durumdadır, ama zamanla bu engellerin üstesinden gelmeni sağlayacak yeni beceriler kazanırsın. Supraland tasarımının temel taşlarından biri, farklı kullanım yöntemleriyle oyuncuları şaşkına çevirecek çok yönlü beceriler yaratmaktı. Becerilerini birleştirirsen, olasılıklar daha da artar.
Oyunun çoğu, sırları açığa çıkarmak için sandbox dünyasını keşfetmekle ilgilidir. Sık sık sınırların dışına çıkmak ve seviye tasarımcısını yenmek üzere olduğunu düşüneceksin, ama tam o noktada, çok değerli bir yükseltme içeren bir sandığın seni beklediğini göreceksin. Supraland senin yaşamından ayırdığın zamana saygı duyar ve oyun süresini sonu gelmeyen anlamsız toplanabilir ögelerle şişirmez.
Oyunun daha derinlerine indikçe daha önce hiçbir yerde görmediğin yaratıcı bulmacalarla daha fazla karşılaşacak ve durup hangi becerilere sahip olduğunu ve bunları başka bir şekilde nasıl kullanabileceğini düşünmek durumunda kalacaksın. Diğer oyunlardan önceden bildiğim bulmaca türleri tasarım sürecinde hemen reddedildi. Ve benim için önemli olan, bir bulmacanın ardındaki ana fikri kavradığında sıkıcı, sinir bozucu bir çözüm yöntemi uygulamak zorunda kalmadan onu neredeyse hemen çözebilecek olmandır.
Dövüş mekanikleri; Unreal, Doom ve Quake gibi eski tarz, yüksek tempolu nişancı oyunlarından esinlenerek, silahların şarjörünü yeniden doldurmaya kafa yormana gerek kalmadan, hücum eden düşman ordularına aralıksız ateş ederken yüksek hızla hareket etmeyi ve zıplamayı teşvik eder.
Minimum
Önerilen