Riot Games’in sevilen yapımlarından League of Legends 12.12 güncelleme notları paylaşıldı.
LoL 12.12 yamasıyla birlikte birçok şampiyon güncellendi. İşte League of Legends 12.12 yama notları şu şekilde:
Sıcaklardan bıktıysanız içinizi serinletecek 12.12 Yaması’na hoş geldiniz!
Yepyeni denge değişiklikleriyle karşınızdayız, gerçi bunların bazıları 12.10 Dayanıklılık Güncellemesi’nin devamı niteliğinde. Bazı iyileştirme ve kalkanlarda daha ince ayarlamalara gidiyor, bazı anlık hasar ve çatışma başlatma mekaniklerine de ihtiyaçları olan güçlendirmeleri getiriyoruz. Bunun haricinde artık şampiyonların yoldaşları da daha dayanıklı.
Ayrıca bu yamada Öz Mağazası sınırlı bir süreliğine tekrar açılıyor ve İhtişamlı Mağaza ilk kez rotasyona girerek Kül Şövalyesi Pantheon ve dahasını size sunuyor. Bu arada bize mi öyle geliyor yoksa hava mı soğudu? Kim bilir, belki de Buzul Ay yükseliyordur…
Brrrr, soğuk geceler de zor olur he. Neyse ki Ejderhalar Diyarı’nda hava hep ılık ve güneşli! Yeni setin ilk yama notları için buradan TFT yama notlarına buyurun!
Buzul Ay Caitlyn, Buzul Ay Illaoi ve Buzul Ay Kayn 23 Haziran 2022’de çıkıyor. Kül Şövalyesi Pantheon 23 Haziran 2022’de çıkıyor.
Q’nun mana bedeli azaldı, artık sabit değil. R’nin taban hasarı arttı.
Amumu geçen sezon getirdiğimiz mana bedeli zayıflatmalarından sonra destek rolünü bırakıp lahdine geri girdi. Alt koridorda kendisine arkadaşlar edinebilmesi için bu zayıflatmaları geri alıyoruz ve ultisini erken safhalarda güçlendiriyoruz.
MANA BEDELİ 70 ⇒ 30/35/40/45/50
HASAR 150/250/350 (+%80 YG) ⇒ 200/300/400 (+%80 YG)
Q’nun yetenek gücü oranı arttı. Tibbers’ın taban canı, zırhı ve büyü direnci arttı.
Annie’nin anlık hasar dizilimleri Dayanıklılık Güncellemesi’nden sonra özellikle yüksek beceri düzeylerinde popülerliğini yitirdi. Bu yüzden kombosunun fitilini ateşliyoruz ve Tibbers’a özel PDG (Pofuduk Dayanıklılık Güncellemesi) getiriyoruz.
HASAR 80/115/150/185/220 (+%75 YG) ⇒ 80/115/150/185/220 (+%80 YG)
TIBBERS – TABAN CAN 1200/2100/3000 ⇒ 1300/2200/3100
TIBBERS – TABAN ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ 30/50/70 ⇒ 30/60/90
Normal saldırı menzili arttı; taban can yenilenmesi ve can yenilenmesi büyüme oranı azaldı. Pasifin yük değeri erken safhalarda arttı ve artık azami yük değerine 13. seviyede ulaşıyor; büyük minyonlar artık 1 yük veriyor. E’nin taban hasarı azaldı, can çalması ileri yetenek seviyelerinde azaldı. R’nin ilave saldırı menzili ve rakibinin eksik canına bağlı patlama hasarı artık sabit; Hiçlik Yüzgeçlisi‘nin canı ilk yetenek seviyelerinde azaldı ve artık sabit değil.
Hiçlik’in İmparatoriçesi özellikle düşük ve ortalama beceri düzeylerinde dehşet saçıyor. Bu değişikliklerle Bel’Veth’in düşük beceri düzeylerinde zayıflayacağını ve genel olarak daha stabil bir kazanma oranına ulaşacağını düşünüyoruz. Ayrıca oyuncu geribildirimlerine bağlı olarak Bel’Veth’in gerçek suretinde birtakım değişiklikler de yaptık!
NORMAL SALDIRI MENZİLİ 125 ⇒ 175
TABAN CAN YENİLENMESİ 8,5 ⇒ 6
CAN YENİLENMESİ BÜYÜME ORANI 0,85 ⇒ 0,6
LAVANTA YÜKÜ BAŞINA İLAVE SALDIRI HIZI 1-18. seviyelerde %0,25-1,25 ⇒ 1-13. seviyelerde %0,28-1
YENİLAVANTA KOKULU MİNYON Bel’Veth artık büyük minyon başına 1 Lavanta yükü kazanıyor.
İSABET BAŞINA ASGARİ HASAR 8/11/14/17/20 (+%6 SG) ⇒ 8/10/12/14/16 (+%6 SG)
CAN ÇALMA %20/22/24/26/28 ⇒ %20/21,5/23/24,5/26
HEDEFİN EKSİK CANINA BAĞLI PATLAMA HASARI %25/30/35 ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde %25
İLAVE SALDIRI MENZİLİ 50/75/100 ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde 50
HİÇLİK YÜZGEÇLİSİ CANI Minyonun azami canının %70’i ⇒ Minyonun azami canının %50/60/70’i
Q’nun taban hasarı arttı. R’nin aktifinin taban hasarı arttı.
Blitzcrank’in çatışma başlatma kabiliyeti Dayanıklılık Güncellemesi’nden sonra paslanmaya başladı. Roket El yeteneğinin daha çok can yakmasını sağlıyoruz, böylece rakipleri çekmek artık daha ödüllendirici olacak.
HASAR 90/140/190/240/290 (+%120 YG) ⇒ 105/155/205/255/305 (+%120 YG)
PATLAMA HASARI 250/375/500 (+%100 YG) ⇒ 275/400/525 (+%100 YG)
Pasifin can yenilenmesi azaldı. R’nin taban can artışı azaldı.
Mundo’nun “tıbbi” uygulamaları bir süredir zaten iyi sonuçlar veriyordu ama artık Ağır Yara’yı zayıflattığımıza göre bunları da kontrol altına almanın zamanı geldi. İyileştirme etkilerini azaltarak onu genel olarak zayıflatıyoruz ama kaybettiği can sayesinde Doz Aşımı’nın etkilerini artık daha net görebileceksiniz.
CAN YENİLENMESİ 1-18. seviyelerde %1-2 Azami Can ⇒ 1-18. seviyelerde %0,8-1,6 Azami Can
TABAN CAN ARTIŞI %10/15/20 Eksik Can ⇒ %8/11,5/15 Eksik Can
Pasifin saldırı gücü oranı azaldı.
Dayanıklılık Güncellemesi’nden bu yana Fiora seçkin düzeyde çok can yakıyor çünkü bu seviyedeki oyuncular zayıf noktalara tutarlı bir şekilde saldırabiliyor ve azami cana bağlı olarak yüksek miktarda gerçek hasar verebiliyor. Dolayısıyla hem pasifini hem de dolaylı olarak ultisini zayıflatıyoruz.
İLAVE GERÇEK HASAR Hedefin azami canının %3’ü (100 İlave SG başına +%5,5) ⇒ Hedefin azami canının %3’ü (100 İlave SG başına +%4,5)
Q’nun standart taretlerinin taban canı ve hasarı arttı. E’nin bekleme süresi azaldı.
Heimerdinger’ın icatları son dönemlerde zayıf kaldı. Belki de başarının formülü, taretlerinin can ve hasarını arttırarak Dayanıklılık Güncellemesi’ne ayak uydurmasını sağlamaktır!
STANDART TARET – CAN 1-18. seviyelerde 150-575 (+%5-40 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 175-700 (+%5-40 YG)
STANDART TARET – BÜYÜ HASARI 6/9/12/15/18 (+%35 YG) ⇒ 7/11/15/19/23 (+%35 YG)
BEKLEME SÜRESİ 12 saniye ⇒ 11 saniye
Pasifin can ve mana bedelleri azaldı. E’nin taban kalkanı arttı. Daisy’nin taban canı, zırhı ve büyü direnci arttı.
Dayanıklılık Güncellemesi ormanın dostuna pek de arkadaşça yaklaşmadı. Bu güçlendirmelerle erken safhalardaki baskınlarının çok daha etkili olmasını bekliyoruz. Unutmadan, Daisy’ye de güzel bir taban nitelik hediyesi hazırladık!
TABAN CAN BEDELİ 1-18. seviyelerde %23,5-6,5 ⇒ 1-18. seviyelerde %20-3
TABAN MANA BEDELİ 1-18. seviyelerde %34,5-9 ⇒ 1-18. seviyelerde %30-4,5
KALKAN 70/100/130/160/190 (+%75 YG) ⇒ 80/115/150/185/220 (+%75 YG)
DAISY – CAN 1250/2500/3750 (+%50 YG) ⇒ 1300/2600/3900 (+%50 YG)
DAISY – ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ 15/40/90 (+%5 YG) ⇒ 20/50/100 (+%5 YG)
W’nun ilave hareket hızı ve yavaşlatması azaldı. E’nin kalkanı azaldı.
Janna hâlâ genel olarak fazla güçlü. Yakalandığı anlarda zayıf olması gerekiyor, bu yüzden rüzgârının hızını düşürerek ve savunma yeteneklerini zayıflatarak daha kolay cezalandırılabilmesini sağlıyoruz.
İLAVE HAREKET HIZI %6/7,5/9/10,5/12 (100 YG başına +%2) ⇒ %6/7/8/9/10 (100 YG başına +%2)
YAVAŞLATMA %24/28/32/36/40 (100 YG başına +%6) ⇒ %20/24/28/32/36 (100 YG başına +%6)
KALKAN 75/100/125/150/175 (+%60 YG) ⇒ 65/90/115/140/165 (+%55 YG)
Mana büyüme oranı arttı. Pasifin bekleme süresi artık sabit değil.
Aslında Jarvan IV, Dayanıklılık Güncellemesi’nden pek etkilenmedi ama sürekli hasarı maalesef sağlam bir darbe aldı. Rakipleri anlık hasarla katletmek artık daha zor olduğuna göre manasını arttırıp daha fazla yetenek kullanabilmesini sağlıyoruz.
MANA BÜYÜME ORANI 40 ⇒ 55
BEKLEME SÜRESİ 6 saniye ⇒ 1/6/11/16. seviyelerde 6/5/4/3 saniye
Pasifin saldırı gücü oranı azaldı. E’nin taban hasarı arttı, saldırı gücü oranı azaldı. R’nin saldırı hızı oranı arttı, isabet etkileri güçlendi.
Eli ağır veya tank dizilimleri Katarina gibi aşırı hareketli ve bekleme sürelerini sıfırlayabilen bir suikastçıda bu kadar güçlü olmamalı. Sadece bu dizilimlerin önüne geçmek için ufak düzenlemeler yapıyoruz.
BIÇAK ALINDIĞINDA VERİLEN BÜYÜ HASARI – İLAVE SALDIRI GÜCÜ ORANI %75 ⇒ %65
HASAR 15/30/45/60/75 (+%50 SG) (+%25 YG) ⇒ 20/35/50/65/80 (+%40 SG) (+%25 YG)
HANÇER BAŞINA FİZİKSEL HASAR %16 İlave SG (1,0 Toplam Saldırı Hızı başına +%12,8) ⇒ %16 İlave SG (0,7 Toplam Saldırı Hızı başına +%16)
HANÇER BAŞINA İSABET ETKİLERİ GÜCÜ %25/30/35 ⇒ %28/33/38
Taban saldırı gücü azaldı. Q’nun taban hasarı ileri yetenek seviyelerinde azaldı.
Lucian, MSI öncesinden beri profesyonel alt koridorlarda ışıldıyor ve Dayanıklılık Güncellemesi bu sorunu gidermedi. Bu Işık Muhafızı’nın koridordaki parlaklığını biraz kısmak için erken safhalardaki hasarını azaltıyoruz.
TABAN SG 62 ⇒ 60
HASAR 95/130/165/200/235 (+%60/75/90/105/120 İlave SG) ⇒ 95/125/155/185/215 (+%60/75/90/105/120 İlave SG)
E’nin bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde azaldı ve artık sabit. Yavaşlatma ve sersemletme süresi arttı.
Seraphine’in bir süredir pek sesi soluğu çıkmıyor, bu yüzden rakiplerini şarkılarıyla büyüleyebilmesi için kitle kontrolü etkilerini güçlendiriyoruz.
BEKLEME SÜRESİ 11/10,5/10/9,5/9 saniye ⇒ 10 saniye
YAVAŞLATMA/SERSEMLETME SÜRESİ 1 saniye ⇒ 1,5 saniye
Taban can büyüme oranı ve zırh büyüme oranı azaldı. Q’nun saldırı gücü oranı arttı. W’nun yetenek gücü oranı arttı. E’nin saldırı gücü ve yetenek gücü oranları arttı.
Shaco’nun oyuncakları artık daha dayanıklı oldukları için kendisi özellikle de anlık hasar dizilimleriyle bir süredir zorlanıyor. Yetenek setinde zaten farklı hayatta kalma yöntemleri olduğu için dayanıklılığını azaltarak anlık hasarını arttırıyoruz. Böylece türlü türlü dizilimlerine bir tanesini daha ekliyoruz ve hem riski hem de ödülü büyük olan dizilimlere yeniden yöneleceğini umuyoruz. (Hemen hatırlatmamızı da yapalım: Q ve E yetenekleri Pasif – Arkadan Vuruş ilavesiyle fazladan hasar verebiliyor.)
CAN BÜYÜME ORANI 103 ⇒ 99
ZIRH BÜYÜME ORANI 4,7 ⇒ 4
FİZİKSEL HASAR 25/35/45/55/65 (+%25 İlave SG) ⇒ 25/35/45/55/65 (+%40 İlave SG)
BÜYÜ HASARI 10/15/20/25/30 (+%9 YG) ⇒ 10/15/20/25/30 (+%12 YG)
BÜYÜ HASARI 70/95/120/145/170 (+%70 İlave SG) (+%50 YG) ⇒ 70/95/120/145/170 (+75% İlave SG) (+%60 YG)
W’nun yavaşlatması ilk yetenek seviyelerinde azaldı, ileri yetenek seviyelerinde arttı ve artık sabit değil. R’nin kazandırdığı ilave nitelikler ilk yetenek seviyelerinde azaldı ve ileri yetenek seviyelerinde arttı.
Singed orta koridorda her zaman güçlüydü ama son sistem değişikliklerinden sonra sınırı biraz aşmaya başladı. Kendisinden kırılgan koridor rakiplerinin kaçabilmesine (veya en azından karşılık vermesine) imkân tanımak için erken safhalardaki koşuşturma gücünü biraz dizginliyoruz.
YAVAŞLATMA %60 ⇒ %50/55/60/65/70
İLAVE NİTELİKLER 30/60/90 ⇒ 20/60/100
R’nin taban iyileştirmesi arttı ama artık Ağır Yara’yı kaldırmıyor.
%60 İyileştirme Azaltmasına karşı bir şansı olması için 11.18 Yaması’nda güçlendirme getirerek Soraka’nın ultisinin Ağır Yara’yı kaldırabilmesini sağlamıştık. Ama madem ki Ağır Yara’yı zayıflattık, o zaman artık bu ultiyi de eski haline döndürebiliriz.
İYİLEŞTİRME 125/200/275 (+%50 YG) ⇒ 150/250/350 (+%50 YG)
KALDIRILDIDERİN YARALAR Artık hedeflerin üstündeki Ağır Yara etkisini kaldırmıyor.
Pasifin iyileştirmesi azaldı. E’yi kullanırken W kullanmak artık anında görünmezlik sağlamıyor. R’nin en yaralı veya en yakın rakibe verdiği hasar azaldı.
Özellikle profesyonel düzeydeki maçlarda kimse Viego’yu ormandaki tahtından indiremiyor. Haliyle mağrur olmaması için Mahvolmuş Kral’ın ulti sıfırlama potansiyelini düşürüyor ve rakiplerinin koridor baskınlarına karşı tepki verebilmelerini sağlıyoruz.
ELE GEÇİRME HALİNDEKİ TABAN İYİLEŞTİRME Hedefin azami canının %2,5’i ⇒ Hedefin azami canının %2’si
KALDIRILDIUMMADIK DİŞ W – Hortlağın Dişleri ile yoğunlaşırken E – Ecel Yolu yeteneğini kullanmak artık anında görünmezlik sağlamıyor.
İLAVE FİZİKSEL HASAR En yaralı veya en yakındaki rakibin eksik canının %15/20/25’i (100 İlave SG başına +%3) ⇒ En yaralı veya en yakındaki rakibin eksik canının %12/16/20’si (100 İlave SG başına +%3)
Sis Gezgini’nin taban canı ve hareket hızı arttı. Sis’in Hanımı’nın taban canı arttı; E’ye bağlı hedef alma menzili azaldı.
Yorick’in yoldaşları Sis Gezginleri ve Sis’in Hanımı da Dayanıklılık Güncellemesi’ne ayak uydurabilmek için dağıttığımız küçük taban nitelik güçlendirmelerinden nasipleri alıyorlar. Ayrıca Yorick’in hortlak ordusunun doğru konumlandırıldığında daha korkunç olması için ufak tefek değişiklikler yapıyoruz. Bir diğer deyişle Sis’in Hanımı artık işaretli hedefleri öbür dünyaya kadar takip etmeyecek.
SİS GEZGİNİ – TABAN CAN 1-18. seviyelerde 100-185 (+ Yorick’in azami canının %15’i) ⇒ 1-18. seviyelerde 110-212 (+ Yorick’in azami canının %20’si)
SİS GEZGİNİ – HAREKET HIZI 300 ⇒ 325
SİS’İN HANIMI – TABAN CAN 300/1000/3000 (+ Yorick’in azami canının %70’i) ⇒ 350/1100/3300 (+ Yorick’in azami canının %75’i)
SİS’İN HANIMI – İŞARETLİ HEDEFİ KOVALAMA MENZİLİ 1600 ⇒ 1000
Pasifin kalkanı arttı. E’nin taban iyileştirmesi azaldı, ilave hareket hızı arttı.
Dayanıklılık Güncellemesi’nin bu faslı sona ererken Yuumi’nin iyileştirme etkilerinin tırnakları hâlâ çok keskin. Fakat güç seviyesi sınırı aşmadığı için onu zayıflatmak yerine gücünün bir kısmını başka alanlara aktarıyoruz.
KALKAN 1-18. seviyelerde 56-360 ⇒ 1-18. seviyelerde 60-380
İYİLEŞTİRME 70/100/130/160/190 (+%35 YG) ⇒ 70/90/110/130/150 (+%35 YG)
İLAVE HAREKET HIZI %15 (100 YG başına +%6) ⇒ %20 (100 YG başına +%6)
Can yenilenmesi büyüme oranı arttı. W’nun taban hasarı arttı, saldırı gücü ve yetenek gücü oranları azaldı.
Zeri’nin W hasarı kritik vuruş çarpanı nedeniyle herkesi şok etti. Dolayısıyla bunu zayıflatıyoruz, telafi olarak da can yenilenmesini arttırıyoruz.
CAN YENİLENMESİ BÜYÜME ORANI 0,55 ⇒ 0,7
HASAR 10/45/80/115/150 (+%150 SG) (+%70 YG) ⇒ 20/55/90/125/160 (+%130 SG) (+%60 YG)
KRİTİK VURUŞ HASARI 17,5/78,75/140/201,25/262,5 (+%262,5 SG) (+%122,5 YG) ⇒ 25/96,25/157,5/218,75/280 (+%227,5 SG) (+%105 YG)
Geçen yamada getirdiğimiz güçlendirmeye uygun olması için Gece Tırpanı’nın tarifine biraz yetenek hızı ekliyoruz.
TARİF Hextech Alternatörü + Kuvvet Kitabı + İnfilak Değneği + 865 Altın ⇒ Hextech Alternatörü + Kuvvet Kitabı + Şeytani Külliyat + 815 Altın
Yılan Dişi bir hatadan ötürü kalkanları olması gerekenden çok daha fazla azaltıyordu. Hatayı giderdiğimizde bu eşyanın da hissedilir bir şekilde zayıflayacağını beklediğimiz için bu değişikliği burada belirtiyoruz.
TISSS Yılan Dişi artık rakibin ilave iyileştirme ve kalkan gücüne bağlı olarak %50’den fazla azaltma uygulamıyor.
Tam tersine Gölgealev de yok sayması gereken büyü direncinden etkilenmesine yol açan bir hatadan ötürü daha az hasar veriyordu ve olması gerekenden daha zayıftı. Hatayı giderdiğimizde bu eşyanın da biraz güçlenmesini bekliyoruz.
YOKSUN YİNE Gölgealev’in yok saydığı büyü direncine bağlı ilave büyü hasarı artık hedefin büyü direncinden etkilenmiyor.
Yırtıcı’nın erken safhalardaki gücünü azaltıyoruz çünkü bu rün yüzünden bazı koridorlar çok geri düşebiliyor ve karşılık verme fırsatı bulamıyordu. Değişikliği telafi etmek için de ileri safhalardaki gücünü arttırıyoruz.
AZAMİ İLAVE HAREKET HIZI %45 ⇒ 7-18. seviyelerde %25-50
HASAR 1-18. seviyelerde 40-120 (+%20 İlave SG) (+%10 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 20-180 (+%25 İlave SG) (+%15 YG)
BEKLEME SÜRESİ 1-18. seviyelerde 90-60 saniye ⇒ 1-18. seviyelerde 120-60 saniye
Halihazırda bir orman canavarı veya totemin görüş alanına atıldığınızda bunların görüşünü kazanmadan önce çok kısa bir gecikme oluyor. Bu durum bazen oyuncuların canını sıkabildiği için gecikmeyi kaldırıyoruz. (Diğer yandan canavarların ve totemlerin görüşünü kaybetmeden önceki kısa gecikme hâlâ duruyor.)
NASIL TAK DİYE BURADAYIM, SANİYEDE Artık tüm orman canavarları ve totemler görüş menziline girdiğiniz (hatta atıldığınız) anda görünür oluyor.
Öz Mağazası 28 Haziran’dan 12 Temmuz’a kadar yeniden aramıza katılıyor. Urfwick kostümü gibi Öz Mağazası’na özel içerikler, renkler, totem görünümleri, ifadeler, simgeler ve çok daha fazlasını mavi özle edinmek için Mağaza’ya uğrayın!
ÖNEMLİ: Bu tarihlerden sonra Öz Mağazası’nı sıfırdan tasarlayacağımız için bir süreliğine kapatacağız. An itibarıyla Öz Mağazası’nı açmak fazlasıyla verimsiz bir süreç. Hatta bu yüzden etkinlikler ve görevler gibi diğer projeleri hem geciktirmek hem de bazı özellikleri çıkarmak zorunda kalıyoruz. Öz Mağazası’nı daha verimli bir hale getirmenin yanı sıra yeniden açıldığında (geri döneceğinden emin olabilirsiniz) hem Mağaza’da gezinmenizi kolaylaştırmanın hem de kullanılabilirliğini arttırmanın yollarını arıyoruz. Sözün özü siz bu seferki Öz Mağazası’nda tüm mavi özlerinizi harcamaya bakın!
Bu durumu telafi etmek için 3 Cevher Simgesi Paketi’ni eşleştirmeli Sihirdar Vadisi veya ARAM’da tamamlayabileceğiniz üç görevden oluşan bir görev zincirine aktarıyoruz. Üç görev de tüm oyuncular için bedelsiz olacak ve her biri 10 İhtişamlı Öz kazandıracak. Yani toplamda 30 İhtişamlı Öz kazanacaksınız.
İhtişamlı Mağaza’ya yeni bir içerik türü ekliyoruz: 40 İhtişamlı Öz karşılığında sahip olabileceğiniz ihtişamlı renkler! İlk ihtişamlı renk Bölüm Sonu Canavarı Veigar için gelecek ve 12.12’den 12.13 Yaması’na kadar alınabilecek.
İhtişamlı renkler, bir kostümün modeline ek olarak görsel efektlerini de değiştiriyor. Bu renkler efsanevi kostümler ve Kül Şövalyeleri gibi ihtişamlı kostümler için çıkacak. Ayrıca Kül Şövalyesi Pyke ve Kül Şövalyesi Pantheon’un Közüyanık renklerine de 12.18 Yaması’nda farklı görsel efektler geliyor.
İhtişamlı Mağaza’nın ilk rotasyonu gerçekleşiyor ve normal rotasyon düzenimize dönüyoruz:
ELVEDA Kül Şövalyesi Pyke, renk paketi ve ifadesi İhtişamlı Mağaza’ya veda ediyor.
MERHABA Kül Şövalyesi Pantheon, renk paketi ve ifadesi 12.12 Yaması’ndan 12.17 Yaması’na kadar mağazada olacak.
ELVEDA Prestij K/DA Kai’Sa, Prestij KOD ADI: Irelia, Prestij Ruh Çiçeği Teemo, Prestij Sihir Üstadı Zoe, Prestij Pulsefire Thresh ve Prestij Savaş Kraliçesi Diana da İhtişamlı Mağaza’ya veda ediyor.
MERHABA Prestij K/DA Evelynn (150 İhtişamlı Öz) ve Prestij Pulsefire Lucian (125 İhtişamlı Öz) İhtişamlı Mağaza’ya merhaba diyor. Bu kostümleri 12.12 ve 12.13 Yamalarında edinebilirsiniz.
ELVEDA Hextech Annie ve Hextech Amumu İhtişamlı Mağaza’ya veda ediyor.
MERHABA Hextech Ziggs (100 İhtişamlı Öz) ve Dehşet Yıldızı Darius (100 İhtişamlı Öz) İhtişamlı Mağaza’ya merhaba diyor. Bu kostümleri 12.12 Yaması’ndan 12.17 Yaması’na kadar edinebilirsiniz.
MERHABA Bölüm Sonu Canavarı Veigar’ın ihtişamlı rengi 12.12 ve 12.13 Yamalarında Mağaza’da olacak.
Artık bir oyuncuyu şampiyon seçiminde susturduğunuzda bu seçiminiz oyun içinde ve oyun sonu ekranında da geçerli olmaya devam edecek. Aynı şekilde oyun içinde susturduğunuz bir oyuncu oyun sonu ekranında da susturulmuş olacak. Ayrıca artık oyuncuların susturulma durumlarını oyun sonu ekranında tek tek görebilir ve değiştirebilirsiniz.
Demacia Clash Turnuvası’nın ikinci hafta sonu için takım kurma aşaması 20 Haziran’da başlayacak ve turnuvalar 25-26 Haziran’da gerçekleşecek.
Bazı iddiaların Sihirdar Vadisi’nde oynadığınız koridoru tespit etme yönteminin daha isabetli olmasını sağladık. Ayrıca aşağıdaki iddiaları da ekledik: