Riot Games’in sevilen yapımlarından League of Legends 12.13 güncelleme notları paylaşıldı.
LoL 12.13 yamasıyla birlikte birçok şampiyon güncellendi. İşte League of Legends 12.32 yama notları şu şekilde:
Yama notlarının bu haftaki bölümünde en yeni şampiyonumuz (ve Yıldız Muhafızı’mız) Dizginsiz Mutluluk, Nilah’nın çıkışını kutluyoruz! Nilah’ya ek olarak hem yeni hem de deneyimli Yıldız Muhafızları bizi kötülükten korumak için yeniden aramızda boy gösteriyorlar. Sivir’in orta ölçekli güncellemesi de bu yamada geliyor. Ayrıca merak etmeyin, düzenli çıkan denge düzenlemelerimizi de unutmadık.
Düzenli çıkan yama notları duyurusunu Dr. ahrisoo olmak için yeni bir serüvene yelken açan yama notu yazarımız ahrisoo’ya veda etmek için bölüyoruz. Yama notlarını ve esprilerini çok özleyeceğiz!
Gerçek hazine, macera esnasında edindiğimiz LP miymiş görmek için okumaya devam edin.
Bu arada yıldız demişken, bu haftaki TFT yama notlarında Aurelion Sol’ün güncellenmesinden, Muhteşem İkili’ye gelen iyileştirmelerden ve dahasından bahsediliyor.
İlginizi çektiyse sizi buraya alalım.
Dizginsiz Mutluluk, Nilah 14 Temmuz’da Vadi’ye geliyor!
Yıldız Muhafızı Ekko, Yıldız Muhafızı Kai’Sa, Yıldız Muhafızı Nilah, Yıldız Muhafızı Sona, Yıldız Düşmanı Fiddlesticks ve Prestij Yıldız Muhafızı Ekko 14 Temmuz 2022’de çıkıyor.
Dizginsiz Mutluluk
14 Temmuz’da Nilah’yla su gibi akın, kırbaç gibi şaklayın ve hatta neşeyle sıçrayın!
Orta ölçekli güncellemeyle tüm yetenekleri düzenlendi.
Eskiden ileri safha takım savaşlarının kraliçesi olan Sivir tahtından indirileli epey oluyor. Kısa menzili yüzünden hasar vermek için diğer nişancıların iki katı efor sarf etmesi gerekiyordu, haliyle Sivir oyuncuları da zamanla kritik vuruş yerine zırh deşme dizilimlerine yöneldi. Diğer nişancıların menzilleri zaman içinde artsa da biz Sivir’in kısa menzilli, alan etkili hasar veren süper taşıyıcı kimliğine yoğunlaşarak onu riskli hamleler yaptığında ödüllendirecek yeni araçlar veriyoruz.
Bu orta ölçekli güncellemeyle birlikte Sivir’in tüm nişancılar içinde en yüksek alan etkili hasara sahip nişancı olmasını sağlıyoruz. Tabii bu, hayatta kaldığı sürece geçerli olacak. Sivir oyuncularının Seken Atış ve imza yetenek Bıçaklı Bumerang’a yaptığımız değişikliklerle beraber onun hasar potansiyelini hem daha yüksek hem de daha istikrarlı bulacaklarını düşünüyoruz. Sonuç olarak bu değişikliklerle birlikte Sivir’in takım arkadaşlarının şoförlüğünü yapmak yerine alan etkili yüksek hasar veren ve kazanılan takım savaşlarından arta kalanları temizleme potansiyeline sahip bir nişancıya dönüşmesini bekliyoruz.
TABAN CAN 632 ⇒ 600
TABAN MANA 325 ⇒ 340
MANA BÜYÜME ORANI 50 ⇒ 40
TABAN MANA YENİLENMESİ Saniyede 1,6 ⇒ Saniyede 1,2
MANA YENİLENMESİ BÜYÜME ORANI 0,18 ⇒ 0,16
TABAN SALDIRI GÜCÜ 63 ⇒ 58
SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI 3 ⇒ 3,3
SALDIRI HIZI BÜYÜME ORANI %1,6 ⇒ %2
İLAVE HAREKET HIZI 1/6/11/16/18. seviyelerde 35/40/45/50/55 ⇒ 1/6/11/16/18. seviyelerde 55/60/65/70/75
İLAVE HAREKET HIZI SÜRESİ 2 saniye sürer ⇒ 1,5 saniye içinde azalarak kaybolur
TABAN HASAR 35/50/65/80/95 (+%70/85/100/115/130 Toplam SG) (+%50 YG) ⇒ 25/40/55/70/85 (+%80/85/90/65/100 Toplam SG) (+%60 YG)
BEKLEME SÜRESİ Bütün yetenek seviyelerinde 7 saniye ⇒ 10/9,5/9/8,5/8 saniye
KULLANIM SÜRESİ 0,25 saniye ⇒ 0,25-0 saniye (saldırı hızına bağlı olarak azalır)
YENİKRİTİK BUMERANG Artık kritik vuruş ihtimaline bağlı olarak güçleniyor, en fazla %100 Kritik Vuruş İhtimaline sahipken %50 İlave Hasar verebiliyor.
MANA BEDELİ 70/80/90/100/110 ⇒ 55/60/65/70/75
ATIŞ HIZI 1350 ⇒ Giderken 1450, dönerken 1200
HASAR %30/45/60/75/90 Toplam SG ⇒ %30/35/40/45/50 Toplam SG
MANA BEDELİ 75 ⇒ 60
GÜNCELLENDİGÜÇLENDİRME SÜRESİ 3 saldırı ⇒ 4 saniye
BEKLEME SÜRESİ 12/10,5/9/7,5/6 saniye ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde 10 saniye
YENİDAHA HIZLI Seken Atış’ı etkinleştirmek artık Sivir’e %20/25/30/35/40 İlave Saldırı Hızı kazandırıyor.
YENİBUMERANG BAĞIŞIKLIĞI Artık minyonlara %80 Hasar veriyor.
AZAMİ SEKME SAYISI Sınırsız ⇒ Saldırı başına 8 defa seker
SEKME MENZİLİ 450 ⇒ 500 (Not: yani menzili artık yaklaşık 1 Teemo kadar daha uzun)
SEKEN ATIŞ HIZI 700 ⇒ 1000
YENİSEK SEK SEKEREK Seken Atış artık daha önce isabet ettiği rakiplere bir kereye mahsus tekrar sekebilir. Seken Atış isabet etmediği hedeflere öncelik verir.
BEKLEME SÜRESİ 22/19/16/13/10 saniye ⇒ 22/20/18/16/14 saniye
YENİYARASIN Artık bir rakip yeteneği engellemek Sivir’i toplam saldırı gücünün %60/65/70/75/80 (+%50 YG) kadarı iyileştiriyor.
YENİBAY BAY Artık bir rakip yeteneği engellemek Pasif – Tabana Kuvvet etkisini tetikliyor.
KALDIRILDI O KADAR DA DEĞİL Artık E’yle bir rakip yeteneği engellemek mana iade etmiyor.
BEKLEME SÜRESİ 120/100/80 saniye ⇒ 100/85/70 saniye
GÜÇLENDİRME SÜRESİ Bütün yetenek seviyelerinde 8 saniye ⇒ 8/10/12 saniye
YENİAVA DEVAM Artık Sivir R – Av Peşinde güçlendirmesi etkinken kısa süre önce asist yapmışsa bu etkinin süresi yenileniyor.
YENİBEKLEMEYE SON Artık Sivir’in R – Av Peşinde etkinken yaptığı normal saldırılar temel yeteneklerinin bekleme süresini saldırı başına 0,5 saniye azaltıyor.
KALDIRILDI ESKİ AVCILARDAN KİM KALDI Artık Sivir R – Av Peşinde yeteneğiyle ilave saldırı hızı kazanmıyor.
KALDIRILDI ACELEYE GEREK YOK Artık başlangıçta Sivir ve takım arkadaşlarına hareket hızı artışı kazandırmıyor.
E’nin saldırı gücü oranı arttı. R’nin taban hasarı azaldı, yetenek gücü oranı azaldı.
Gözüpek Bombacı ekranın diğer ucundan füze atarken adının hakkını pek veremiyor. Diğer yandan uzun menzilli dürtmesinin çok güçlü ve istikrarlı olması Corki’yi profesyonel düzeyde tam bir baş belası haline getiriyor. Bu yüzden füzelerini zayıflatıyor ve yakından çatışmayı Corki için daha cazip kılmak için Makineli Tüfek’ini geliştiriyoruz.
TETİKLENME BAŞINA HASAR 7,5/10,63/13,75/16,88/20 (+%10 İlave SG) ⇒ 7,5/10,63/13,75/16,88/20 (+%15 İlave SG)
FÜZE HASARI 90/125/160 (+%15/45/75 SG) (+%20 YG) ⇒ 80/115/150 (+%15/45/75 SG) (+%12 YG)
İRİ KIYIM FÜZENİN HASARI 180/250/320 (+%30/90/150 SG) (+%40 YG) ⇒ 160/230/300 (+%30/90/150 SG) (+%24 YG)
Taban canı, can büyüme oranı ve taban zırhı arttı. İnsan Hali Q’sunun hasarı arttı.
Elise, Dayanıklılık Güncellemesi’nin ardından Vadi’deki yerini edinmek için hâlâ ağlarını örmeye çalışıyor. Q’sunun hasarını biraz arttırıp daha dayanıklı hedefleri de katledebilmesini sağlıyoruz. Ayrıca taban niteliklerini de arttırıp kendisini diğer ormancılarla aynı seviyeye getiriyoruz.
TABAN CAN 625 ⇒ 650
CAN BÜYÜME ORANI 107 ⇒ 109
TABAN ZIRH 27 ⇒ 30
TABAN HASAR 40/70/100/130/160 ⇒ 40/75/110/145/180
Pasifin iyileştirmesi arttı. W’nun büyü direnci azaltması arttı. R artık pasif kamuflajına yeniden bürünme süresini azaltıyor.
Dayanıklılık Güncellemesi geldiğinden beri Evelynn hiç ortalarda görünmüyor ve bunun sebebi kamuflaja bürünmüş olması değil. Evelynn yeniden oyuncuların yüreklerini yakabilsin diye kendisine birtakım yaşam kalitesi güçlendirmeleri getiriyor ve rakiplerini ayartmayı başardığında kazandığı ödülü arttırıyoruz.
CANI AZALINCA ELDE ETTİĞİ İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde saniyede 15-75 ⇒ 1-18. seviyelerde saniyede 15-150
RAKİBE YÖNELİK BÜYÜ DİRENCİ AZALTMASI %25/27,5/30/32,5/35 ⇒ %35/37,5/40/42,5/45
YENİVUR KAÇ Ulti kullanmak artık Pasif – İblis Gölge yeteneğini 1,25 saniyelik bir bekleme süresine sokuyor (normalde 4 saniyelik bir bekleme süresi var).
Q’nun korkutma süresi arttı. R’nin hasarı arttı.
Fiddlesticks korkunun vücut bulmuş hali olmasına rağmen son zamanlarda pek de korkunç değil. İşlevselliğini ve hasarını biraz daha ürkütücü hale getirerek rakiplerinin yüreklerine dehşet salmasına yardım ediyoruz.
KORKUTMA SÜRESİ 1/1,25/1,5/1,75/2 saniye ⇒ 1,25/1,5/1,75/2/2,25 saniye
HASAR 625/1125/1625 (+%225 YG) ⇒ 750/1250/1750 (+%250 YG)
Q’nun hasarı arttı.
Galio’nun hortumları son dönemlerde hafif bir esintiye benziyor. Yine de kendisini güçlendirirken temkinli davranıyoruz çünkü bir anda YG suikastçısı haline gelmesini istemiyoruz. Rakiplerini dürtüp uçuşa geçtiği durumlarda ona yardım etmek için kanatlarının altına biraz daha rüzgâr ekliyoruz.
TETİKLENME BAŞINA HORTUM HASARI Hedefin azami canının %2’si (100 YG başına +%0,66) ⇒ Hedefin azami canının %2,5’i (100 YG başına +%1)
HORTUMUN AZAMİ HASARI (5 SANİYE BOYUNCA) Hedefin azami canının %8’i (100 YG başına +%2,64) ⇒ Hedefin azami canının %10’u (100 YG başına +%4)
Can yenilenmesi büyüme oranı arttı. Q’nun hasarı arttı, merkeze verdiği gerçek hasar azaldı, artık minyonlara daha az hasar veriyor ama düşük canlı minyonlara ilave hasar veriyor. W’nun ilave zırhı ve büyü direnci arttı, süresi azaldı. E’nin isabet halinde ilave büyü hasarı arttı, ilave saldırı menzili arttı, bekleme süresi arttı, ilk normal saldırıyla iade edilen bekleme süresi arttı. R’nin iğne başına hasarı arttı, yeniden kullanma koşulları düzenlendi.
Gwen zaten MSI’dan beri önde gelen üst koridor şampiyonlarından biriydi ve Dayanıklılık Güncellemesi de resmen gücüne güç attı. 12.11 Yaması’ndaki zayıflatmalardan sonra bile özellikle de profesyonel düzeyde hâlâ makası kılıçtan daha keskin. Çözüm olarak E’si ve W’su gibi profesyonel düzeye yönelik yeteneklerinin gücünü yetenek setinin daha erişilebilir taraflarına yamıyoruz. Bu değişiklerle birlikte Gwen’in profesyonel düzeyde daha zayıf, ortalama ve üst düzeylerdeyse daha güçlü olacak.
CAN YENİLENMESİ BÜYÜME ORANI 5 saniyede 0,55 ⇒ 5 saniyede 0,9
CANAVARLARA YÖNELİK AZAMİ HASAR 10 (+%15) ⇒ 6 (+%10)
MAKAS DARBESİ BAŞINA HASAR 9/12/15/16/21 (+%5 YG) ⇒ 10/14/18/22/26 (+%5 YG)
SON MAKAS DARBESİ HASARI 45/60/75/90/105 (+%25 YG) ⇒ 60/80/100/120/140 (+%35 YG)
MERKEZİ MAKAS DARBESİ %100 Gerçek Hasar ⇒ %75 Gerçek Hasar
YENİMİNYON TAŞ SEÇTİ Artık canı %20’nin üstündeki minyonlara %75 Hasar veriyor.
YENİMİNYON KÂĞIT SEÇTİ Canı %20’nin altındaki minyonlaraysa %1000 İlave Hasar veriyor.
İLAVE ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ 12/14/16/18/20 (+%5 YG) ⇒ 17/19/21/23/25 (+%7 YG)
SÜRE 5 saniye ⇒ 4 saniye
İSABET HALİNDE İLAVE BÜYÜ HASARI 10 (+%15 YG) ⇒ 15 (+%20 YG)
İLAVE MENZİL 50 ⇒ 75
BEKLEME SÜRESİ 13/12/11/10/9 saniye ⇒ 13/12,5/12/11,5/11 saniye
İLK NORMAL SALDIRIYLA İADE EDİLEN BEKLEME SÜRESİ %50 ⇒ %25/35/45/55/65
İĞNE BAŞINA HASAR 30/55/80 (+%8 YG) ⇒ 35/65/95 (+%10 YG)
GÜNCELLENDİYENİ DESENLER Bir rakip şampiyona hasar verdikten sonra yeniden kullanılabilir ⇒ 1 saniye sonra yeniden kullanılabilir
Taban zırhı ve can büyüme oranı arttı.
Karthus son zamanlarda savaş büyücüsü temasına yaraşamıyordu. Dolayısıyla orman kamplarını daha güvenli temizleyebilmesi için dayanıklılığını biraz arttırıyoruz. Ayrıca bu değişiklikle birlikte artık yetenek setinden daha iyi faydalanabilmek için çatışmaların bir tık daha içinde oynayabilecek. Gerçi siz yine de çok yaklaşmayın, yoksa kendinizi yetenek seti yerine pasifinden faydalanırken bulabilirsiniz.
TABAN ZIRH 18 ⇒ 21
CAN BÜYÜME ORANI 101 ⇒ 110
Q’nun saldırı gücü oranı arttı. W’nun bekleme süresi tüm yetenek seviyelerinde azaldı.
Kled koridorda zorbalık yapabiliyor fakat elde ettiği avantajlardan faydalanarak gücünü haritanın diğer yerlerinde gösteremiyor. Deli Bozuk Süvari’mizi güçlendirerek oyunun ileri safhalarında daha tehlikeli hale getiriyoruz.
İLK HASAR 30/55/80/105/130 (+%60 İlave SG) ⇒ 30/55/80/105/130 (+%65 İlave SG)
İKİNCİ ETKİNLEŞTİRME HASARI 60/110/160/210/260 (+%120 İlave SG) ⇒ 60/110/160/210/260 (+%130 İlave SG)
BEKLEME SÜRESİ 12/10,5/9/7,5/6 saniye ⇒ 11/9,5/8/6,5/5 saniye
Saldırı menzili arttı. Q düzenlendi. W’nun bekleme süresi azaldı, mana bedeli düzenlendi, hasar azaltması arttı, devam eden hasar azaltma etkisi düzenlendi.
Master Yi her zaman düşük beceri düzeylerinde kuvvetli bir şampiyondu ama bu gücünü yüksek beceri düzeylerinde pek sergileyemiyor. Getirdiğimiz son zayıflatmalardan sonra kendisini radarımızdan hiç çıkarmadık ve artık beceri düzeyleri arasındaki farkı azaltacak bazı güçlendirmeler getirebileceğimizi düşünüyoruz. Master Yi pek dayanıklı olmadığı için yüksek beceri düzeylerinde zayıf kalıyor, bu yüzden çatışmalarda hayatta kalabilmesi için ona farklı yollar sunuyoruz.
SALDIRI MENZİLİ 125 ⇒ 175
YENİSEÇ BEĞEN AL Alfa Vuruşu sona erdiğinde Master Yi birincil hedefinin 75 birim önünde ortaya çıkar ⇒ Alfa Vuruşu sona erdiğinde Master Yi birincil hedefinin 75 birim önünde ortaya çıkar, sağ tıklandığında seçilen yöne doğru 75 birim ötede çıkar.
BEKLEME SÜRESİ 28 saniye ⇒ 9 saniye
MANA BEDELİ 50 ⇒ 40 + saniyede %6 Azami Mana
MEDİTASYON ESNASINDA HASAR AZALTMA %60/62,5/65/67,5/70 ⇒ İlk 0,5 saniyede %90, yoğunlaşmanın geri kalanı boyunca %60/62,5/65/67,5/70
DEVAM EDEN HASAR AZALTMA Toplam sürenin en fazla 4 saniye olması şartıyla Meditasyon bittikten sonra 0,5 saniye ⇒ Meditasyon bittikten sonra 0,5 saniye
Taban can yenilenmesi ve can yenilenmesi büyüme oranı azaldı. Pasifin azami ilave saldırı hızı ilk seviyelerde arttı. Q’nun mana bedeli ilk yetenek seviyelerinde azaldı, ileri yetenek seviyelerinde arttı.
Getirdiğimiz orta ölçekli güncelleme sayesinde Olaf üst koridora güzelce yerleşti ama ormanda o kadar da güçlü değil. İlaveten getirdiğimiz bu güçlendirmelerle Olaf’ın baltalarını orman için biliyoruz.
TABAN CAN YENİLENMESİ 8,5 ⇒ 6,5
CAN YENİLENMESİ BÜYÜME ORANI 0,9 ⇒ 0,6
AZAMİ İLAVE SALDIRI HIZI 1-18. seviyelerde %40-100 ⇒ 1-18. seviyelerde %60-100
MANA BEDELİ 40/45/50/55/60 ⇒ 50/55/60/65/70
R’nin hasarı artık saldırı gücüne bağlı olarak artıyor.
Son güncellemelerden sonra Renekton’un orta ve ileri safhalara ağırlığını koyması her zamankinden daha da zorlaştı. Özellikle ultisinin alan hasarı pek etkili olmadığı için bu yeteneğe SG oranı ekliyoruz. Böylece artık ileri safhalarda bu timsahın dişleri durduk yere dökülmeyecek.
TETİKLENME BAŞINA BÜYÜ HASARI 25/50/75 (+%10 YG) ⇒ 20/50/75 (+%10 YG)(+%10 İlave SG)
Q’nun hasarı arttı, mana bedeli azaldı, canavarlara verdiği ilave hasar azaldı; kayalar artık orman canavarlarını sersemletiyor. Ultisi düzenlendi.
Taliyah, 12.11 Yaması’nda getirdiğimiz fay hattı güç kaymalarından sonra istediğimiz kadar güçlenemedi. Q’sunun hasarını arttırarak düşük beceri düzeylerindeki koridor aşamasına ve orman temizleme evresine destek oluyoruz. Ayrıca bu güçlendirmelerin yanında birtakım yaşam kalitesi iyileştirmeleri de yapıyoruz.
YENİYERLER TAŞ Taliyah’nın pasif bekleme süresi artık Liandry’nin Istırabı gibi tetiklenen hasarlar yüzünden yenilenmiyor.
1 TAŞ HASARI 40/60/80/100/120 (+%50 YG) ⇒ 45/65/85/105/125 (+%50 YG)
5 TAŞ HASARI 104/156/208/260/312 (+%130 YG) ⇒ 117/169/221/273/325 (+%130 YG)
KAYA HASARI 76/114/152/190/228 (+%95 YG) ⇒ 85,5/123,5/161,5/199,5/237,5 (+%95 YG)
MANA BEDELİ 60/65/70/75/80 ⇒ 55/60/65/70/75
CANAVARLARA YÖNELİK İLAVE HASAR 30 (+%10 YG) ⇒ 25 (+%10 YG)
YENİ UMMADIK KAYA İşlenmiş Zemin‘de Q kullanarak oluşturulan kayayı orman canavarlarına isabet ettirmek artık onları 3 saniyeliğine sersemletiyor.
GÜNCELLENDİDALGAKIRAN Artık Taliyah tuzaklara veya totemlere hasar verdiğinde R – Örgü Duvar yeteneği bekleme süresine girmiyor.
Q’nun bekleme süresi tüm yetenek seviyelerinde azaldı, yetenek gücü oranı arttı.
Vex artık rakiplerini kolayca gölgeye boğamadığı için eskisinden bile kasvetli. Buhran Dalgası’nı güçlendiriyoruz. Böylece Vex rakiplerini anlık hasarla katlettiğinde biraz olsun sevinebilecek (her ne kadar kabul etmese de).
BEKLEME SÜRESİ 9/8/7/6/5 saniye ⇒ 8/7/6/5/4 saniye
BÜYÜ HASARI 60/105/150/195/240 (+%60 YG) ⇒ 60/105/150/195/240 (+%70 YG)
Q’nun ilave hareket hızı azaldı, taban hasarı azaldı. W’nun taban hasarı azaldı, ilave can oranı azaldı. E’nin hedefin azami canına göre verdiği hasar azaldı, şampiyonlar dışındaki birimlere yönelik hasar sınırı azaldı.
Volibear son zamanlarda özellikle de ormanda aşırı güçlü. Güvenilir baskınları ve Baron veya ejder gibi canı yüksek harita hedeflerine verdiği ilave hasar gibi ormancıyken kullandığı araçlardan bazılarını zayıflatıyoruz. Ayrıca tank eşyaları aldığı halde çok hasar vermemesi için genel olarak hasarını azaltıyor ve pençelerini törpülüyoruz.
İLAVE HAREKET HIZI %10/14/18/22/26 ⇒ %8/12/16/20/24
HASAR 20/40/60/80/100 (+%120 İlave SG) ⇒ 10/30/50/70/90 (+%120 İlave SG)
HASAR 10/35/60/85/110 (+%100 SG) (+ 6% İlave Can) ⇒ 5/30/55/80/105 (+%100 SG) (+5% İlave Can)
HASAR 80/110/140/170/200 (+%80 YG) (+ hedefin azami canının %11/12/13/14/15’i) ⇒ 80/110/140/170/200 (+%80 YG) (+ hedefin azami canının %9/10/11/12/13’ü)
ŞAMPİYONLAR DIŞINDAKİ BİRİMLERE YÖNELİK HASAR SINIRI 750 ⇒ 650
İlahsindiren an itibarıyla ilahları biraz fazla iyi sindiriyor. Bu eşya dövüşçüleri sadece tanklara karşı değil, genel olarak herkese karşı güçlü kılıyor. İlahsindiren’i güncelleyerek tank eritme gücünü azaltıyoruz ve dövüşçüler için hasarı düşük ama hayatta kalma etkisi yüksek bir seçenek haline getiriyoruz.
BÜYÜLÜKILIÇ HASARI Hedefin azami canının %12’si (menzilliler için %9’u) ⇒ %125 Taban SG (+ hedefin azami canının %6’sı (menzilliler için %3’ü))
İYİLEŞTİRME Azaltma etkilerinden önceki hasarın %50’si (+ hedefin azami canının %6’sı (menzilliler için %3’ü)) ⇒ Azaltma etkilerinden önceki hasarın %65’i (+ hedefin azami canının %4,8’i (menzilliler için %2,4’ü)) (+%100 Taban SG)
EFSANEVİ EŞYA BAŞINA İHTİŞAMLI PASİF İLAVESİ %5 Zırh Delme ve %5 Büyü Nüfuzu ⇒ %3 Zırh Delme ve %3 Büyü Nüfuzu
GÜNCELLENDİBENİ DE UNUTMAYIN Bu değişiklikler Ornn’un şaheser eşyası İlahkatleden için de geçerli.
Uğursuz Koruma ve Liandry’nin Istırabı eşyalarının pasifleri birden çok kullanıcı tarafından uygulandığında görülen birikme şeklini güncelliyoruz.
GÜNCELLENDİTÜM GÖZLER ÜSTÜMDE Pasif – Azakananın Gözleri artık birden çok kullanıcı tarafından uygulanınca birikiyor. Fakat bir kullanıcı diğerinin pasifinin süresini yenileyemiyor.
GÜNCELLENDİTAM BİR EZİYET Pasif – Eziyet artık birden çok kullanıcı tarafından uygulanınca birikiyor. Fakat bir kullanıcı diğerinin pasifinin süresini yenileyemiyor.
Suikastçıların zırh deşme eşyalarıyla verdikleri hasarı şu an için dengeli buluyoruz ama bu sınıf istediğimizden genel olarak bir nebze daha zayıf. Bu kez suikastçıları güçlendirirken her zamankinden farklı bir yol izliyoruz ve ihtişamlı eşyalarına ilave hareket hızı ekliyoruz. Bu değişiklik aynı zamanda eli ağır veya tank dizilimlerinin cazibesini azaltmalı.
EFSANEVİ EŞYA BAŞINA İHTİŞAMLI PASİF İLAVESİ 5 Yetenek Hızı ⇒ 5 Yetenek Hızı ve 5 Hareket Hızı (Ornn’un şaheser eşyası Draktharr’ın Gölgeoyanı için de geçerli)
EFSANEVİ EŞYA BAŞINA İHTİŞAMLI PASİF İLAVESİ %4 Zırh Delme ⇒ %4 Zırh Delme ve 5 Hareket Hızı (Ornn’un şaheser eşyası Semavi Dizilim için de geçerli)
EFSANEVİ EŞYA BAŞINA İHTİŞAMLI PASİF İLAVESİ 5 Zırh Deşme ⇒ 5 Zırh Deşme ve 5 Hareket Hızı (Ornn’un şaheser eşyası Kumkuşunun Pençesi için de geçerli)
Oyuncuların önde veya geride olmalarına bakılmaksızın tüm harita hedefi ödüllerini daha adil olacak şekilde güncelliyoruz.
Harita hedefi ödüllerini getirdiğimizde amacımız geride olan takımların zor da olsa oyuna geri dönmelerini sağlayabilmekti. Fakat çok az geride olan takımlar birden fazla harita hedefi ödülü alınca inanılmaz öne geçebiliyor. Bu değişikliklerle birlikte, aradaki fark kapanırken hedef ödülleri almak her iki takım için de daha adil hale gelmeli.
ÖDÜLLERİN HARİTADA KALMA SÜRESİ 5 saniye ⇒ 60 saniye
YENİPARA PEŞİN, KIRMIZI MEŞİN Artık kaybeden takım aradaki farkı azaltınca harita hedefi ödülleri biraz daha erken azalmaya başlıyor.
YENİDÜKKÂNI KURUTTUN ARKADAŞ Harita hedefi ödülleri azalan farktan ötürü haritadan kalkmak üzereyken bir tanesini almak artık diğer hepsini iptal ediyor (ta ki takımlar arasındaki altın farkı yeniden artana dek).
YENİİSTİFÇİ DEDİĞİN İSTİFLER Artık harita hedefi ödülleri için takımınızın toplam altını hesaplanırken Draven veya Gangplank gibi altın biriktirme pasifleri olan şampiyonlar veya Hazine Avcısı gibi rünler hesaba dahil edilmiyor.
GÜNCELLENDİEJDER DEDİĞİN KAÇ PARA Ejderlerin ve kulelerin harita hedefleri için ağırlıklı hesaplama şekli oyuncuların beklentilerine daha uygun olacak şekilde güncellendi.
Şu anda bir orman canavarı veya totemin görüş alanına atıldığınızda bunların görüşünü kazanmadan önce çok kısa bir gecikme oluyor. Bu durum bazen oyuncuların canını sıkabildiği için gecikmeyi kaldırıyoruz (diğer yandan canavarların ve totemlerin görüşünü kaybetmeden önceki kısa gecikme hâlâ duruyor).
NASIL TAK DİYE BURADAYIM, SANİYEDE Artık tüm orman canavarları ve totemler görüş menziline girdiğiniz (hatta atıldığınız) anda görünür oluyor.
Ulti Büyü Kitabı bu kez Yıldız Muhafızı temasıyla geri dönüyor. Bu versiyonda Yıldız Muhafızı minyonları biçeceksiniz ve oyununuzu Ahri sunacak!
Bu oyun moduna Yıldız Muhafızlarıyla alakalı olmayan bazı değişiklikler de getiriyoruz:
Gölge Adalar Clash Turnuvası’nın ikinci hafta sonu için takım kurma aşaması 18 Temmuz’da başlayacak ve turnuva günleri 23-24 Temmuz olacak.
Sunucu Aktarımı Derece Koruması özelliğini getiriyoruz. Hesabınızı farklı bir sunucuya aktarıp iki hafta içinde asıl sunucunuza geri dönerseniz artık hesabınızın dereceli durumu aktarma yaptığınız ilk andaki haline geri döndürülecek. Bu değişikliğin asıl sebebi bazı oyuncuların sunucu aktarma sistemini kötüye kullanması. Ayrıca kısa bir tatile çıkarsanız ve LoL hesabınızı da yanınızda taşırsanız döndüğünüzde artık dereceli tırmanışına baştan başlamak zorunda kalmayacaksınız!