13 dk. Serkan KÖSE 12.04.2022

League of Legends 12.7 Yama Notları

Riot Games’in sevilen yapımlarından League of Legends 12.7 güncelleme notları paylaşıldı.

LoL 12.7 yamasıyla birlikte birçok şampiyon güncellendi. İşte League of Legends 12.7 yama notları şu şekilde:

League of Legends 12.7 Yama Notları

“12.7 Yaması’nı beklemiyordunuz, değil mi?

Bu yama notlarında getirdiğimiz değişikliklerin bazılarının açık açık profesyonel düzeye yönelik olduğunu göreceksiniz. Çünkü MSI başlamak üzere ve 12.8 Yaması’nda oynanacak! 12.7 ve 12.8’de seçimlerdeki çeşitliliği arttırmak için metada bazı düzenlemelere gidiyoruz ama aynı zamanda 12.8’de gerekli olması durumunda müdahale edebilmek için 12.7’de daha iddialı değişiklikler de yapıyoruz.

Yama notlarının bu bölümünde Pantheon ve Wukong gibi bazı zayıf şampiyonları güçlendiriyor, Rüzgârın Hiddeti ve Yaklaşan Kış gibi kuvvetli eşyaları zayıflatıyor ve kadere meydan okuyan Mistik kostümleri getiriyoruz!

MSI yakında başlayacak tek espor turnuvası değil. Dünya Şampiyonası’nın oynanacağı yamanın üstünden geçtiğimiz TFT yama notlarına buradan ulaşabilirsiniz! “

Yamada Öne Çıkanlar

Mistik Ahri, Mistik Hecarim, Mistik Ryze, Mistik Xayah ve Mistik Rakan 14 Nisan 2022 tarihinde çıkıyor.

Şampiyonlar

Gangplank

Pasifin yakma etkisinin taban hasarı ileri şampiyon seviyelerinde arttı. W’nun mana bedeli azaldı.

Gangplank’in tüm beceri düzeylerinde zorlandığı ortada. Q’su ve topları yeteri kadar baruta sahip zaten, bu yüzden yetenek setinin daha sıcak ve portakallı bölümlerini güçlendiriyoruz.

  • Pasif – Ateşle İmtihan

YAKMA ETKİSİNİN TABAN HASARI 1-18. seviyelerde 55-225 ⇒ 1-18. seviyelerde 55-310

  • W – İskorbüte Çare

MANA BEDELİ 80/90/100/110/120 ⇒ 60/70/80/90/100

Gwen

E’nin bekleme süresi iadesi arttı. R’nin bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde azaldı.

Kısa süre önce getirdiğimiz zayıflatmalardan sonra Gwen pamuk ipliğine bağlı. Dolayısıyla bez bebeğimizi, ona tüm beceri düzeylerinde yardımcı olacak bazı bekleme süresi güçlendirmeleriyle dikip onarıyoruz. Biraz da iğneyi kendimize çuvaldızı başkasına batırmamız gerek. Bu değişikliklerin tüm sorunları ortadan kaldıracağını düşünmüyoruz ama profesyonel düzeye hükmetme eğilimini göz önünde bulundurarak dikkatli davranıyoruz.

  •  E – Pens At

İLK NORMAL SALDIRIDAN SONRA BEKLEME SÜRESİ İADESİ %50 ⇒ %60

  • R – İlmek İlmek

BEKLEME SÜRESİ 120/100/80 saniye ⇒ 100/90/80 saniye

Jayce

Taban canı, can büyüme oranı ve zırhı düzenlendi.

Jayce de profesyonel düzeyde popüler bir şampiyon. Erken safhalardaki dayanıklılığını azaltarak koridor aşamasındaki gücünü dizginliyor ama aynı zamanda ileri safhalarda daha kuvvetli hale gelebilmesi için büyüme oranlarını arttırıyoruz.

  • Taban nitelikler

CAN BÜYÜME ORANI 90 ⇒ 95

CAN 1-18. seviyelerde 560-2090 ⇒ 1-18. seviyelerde 520-2135

TABAN ZIRH 27 ⇒ 22

ZIRH BÜYÜME ORANI 3,5 ⇒ 3,8 (18. seviyedeki zırh miktarı değişmedi)

Kalista

Taban manası, hareket hızı ve saldırı hızı büyüme oranı arttı.

Bu sezon Kalista’yı profesyonel düzeyde göremedik ve hayaletimiz genel olarak tüm beceri düzeylerinde zayıf. Bazı taban niteliklerini arttırıyoruz. Bunlar ona özellikle de ortalama düzeyde yardımcı olacak. Keskin, hızlı ve korkutucu mızraklarına dikkat edin.

  • Taban nitelikler

TABAN MANA 250 ⇒ 300

HAREKET HIZI 325 ⇒ 330

SALDIRI HIZI BÜYÜME ORANI %4 ⇒ %4,5

Karthus

Q’nun canavarlara yönelik hasarı arttı.

Ölümşakıyan alt koridorda hâlâ güçlü olsa da ormanda bir türlü sesini duyuramıyor. Karthus’u diriltmek için orman temizleme hızını arttırıyoruz.

  • Q – Hortlak Mayın

CANAVARLARA YÖNELİK HASAR %85 ⇒ %95

Lee Sin

Taban saldırı gücü azaldı. Q’nun taban hasarı azaldı.

Lee Sin’in profesyonel düzeydeki etkisini azaltmak için orman temizleme hızını düşürmek ve erken safhalarda oluşturduğu tehdidi bastırmak istiyoruz. Bekleme süreleri yerine taban hasarını hedef alarak pasifinin ritmini koruyoruz.

  • Taban nitelikler

TABAN SG 68 ⇒ 66

  • Q – Ses Dalgası / Titreşim Darbesi

SES DALGASI HASARI 55/80/105/130/155 (+%100 İlave SG) ⇒ 50/75/100/125/150 (+%100 İlave SG)

TİTREŞİM DARBESİ’NİN ASGARİ HASARI 55/80/105/130/155 (+%100 İlave SG) ⇒ 50/75/100/125/150 (+%100 İlave SG)

TİTREŞİM DARBESİ’NİN AZAMİ HASARI 110/160/210/260/310 (+%200 İlave SG) ⇒ 100/150/200/250/300 (+%200 İlave SG)

Lillia

Pasifin şampiyonlardan sağladığı iyileşme arttı. W’nun taban hasarı arttı.

Lillia’nın YG dizilimleriyle sahip olduğu hayatta kalma potansiyelini ve erken safhalardaki orman temizleme hızını arttırıyoruz. Bu güçlendirmeler W’sunun hasarını arttıracak. Kaçılın, iik!

  • Pasif – Düş Dalı

ŞAMPİYONLARDAN SAĞLADIĞI İYİLEŞME 1-18. seviyelerde 12-140 (+%12 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 12-140 (+%20 YG)

  • W – Dikkat Et! İik!

HASAR 70/90/110/130/150 (+%35 YG) ⇒ 80/100/120/140/160 (+%35 YG)

Neeko

W pasifinin taban hasarı ve hareket hızı arttı.

Neeko tekli sırada güçlü olmasına rağmen profesyonel düzeyde resmen görünmez. İsabet etkilerine yönelik dizilimi geçmiş metalarda epey popülerdi, bu yüzden Meraklı Bukalemun’u saklandığı delikten çıkarmak için onu geri getiriyoruz!

  • W – Kandırıkçı

PASİFİN İLAVE BÜYÜ HASARI 50/70/90/110/130 (+%60 YG) ⇒ 50/80/110/140/170 (+%60 YG)

PASİFİN İLAVE HAREKET HIZI %10/15/20/25/30 ⇒ %10/17,5/25/32,5/40

Pantheon

Taban can yenilenmesi azaldı. Dokunarak kullanılan Q’nun menzili ve genişliği arttı. E’nin kendine yönelik yavaşlatması artık Pantheon geri giderken uygulanmıyor. R’nin inişi artık daha hızlı.

Pantheon, Spartalı ruhunu yeterince iyi yansıtamıyor. Dolayısıyla Rakkor savaşçılarının yıldızı olabilmesi için mızrağını keskinleştiriyoruz. Yetkin Pantheon oyuncuları artık daha hızlı ultiler, daha esnek kalkanlar ve daha etkili takas araçlarıyla güçlerini gözler önüne serebilecek.

  • Taban nitelikler

TABAN CAN YENİLENMESİ 9 ⇒ 7,5

  • Q – Meteor Mızrağı

DOKUNARAK KULLANILAN Q’NUN UZUNLUĞU 550 birim ⇒ 600 birim

DOKUNARAK KULLANILAN Q’NUN GENİŞLİĞİ 150 birim ⇒ 120 birim

  • E – Siperli Saldırı

KALDIRILDIYIKILMAZ SAVUNMA Pantheon E – Siperli Saldırı yeteneği etkinken geri gidiyorsa artık yavaşlamıyor.

  • R – Gökkubbenin Çöküşü

GÜNCELLENDİMECBURİ İNİŞ Pantheon artık hedef konuma 0,25 saniye önce iniyor.

Rengar

Q’nun yapılara yönelik ilave hasarı azaldı. W’nun canavarlara yönelik ilave hasarı arttı.

Yakın zamanda getirdiğimiz değişikliklerin ardından Rengar Vadi’deki tüm mobilyaları yapıları paramparça etmeye başladı. Yetenek setindeki bu yeni ve esnek gücü korumak istesek de (tırmalama) kulelerini biraz fazla hızlı yıkıyor. Bu nedenle Q’sunun yapılara yönelik hasarını azaltıyoruz. Ayrıca geçen yamada getirdiğimiz ve Q’sunun bitkilere yönelik kullanımını etkileyen değişikliklerden ötürü kaybettiği orman temizleme hızını telafi etmek adına canavarlara verdiği hasarı arttırıyoruz.

  • Q – Yabani

YENİSEVİMLİ PATİLER Q – Yabani yeteneğinin yapılara yönelik ilave hasarı %40 azaldı.

  • W – Savaş Kükremesi

CANAVARLARA YÖNELİK İLAVE BÜYÜ HASARI 1-18. seviyelerde 65-130 ⇒ 1-18. seviyelerde 85-150

  • Giderilen Hatalar

Gromp’un Rengar’a Vahşet yükü kazandırmamasına yol açan hata giderildi.

Ryze

Q hasarının yetenek gücü oranı arttı; ilave mana oranı azaldı.

Ryze’ın tank dizilimleri onu güvenli ama etkili bir ayrık ittirme şampiyonu haline getirmenin yanı sıra aynı zamanda taşıyıcı seviyesinde hasar vermesine sebep oluyor ve bu da onu profesyonel düzeyde ölümcül bir tehlikeye dönüştürüyor. 12.5 Yaması’nda getirdiğimiz zayıflatmalar, hiper taşıyıcı kimliğini pekiştirmekte pek de başarılı olamadı. Dolayısıyla onu Yaklaşan Kış gibi (ki bu yamada onu da zayıflatıyoruz) can eşyaları almadan önce birkaç tane YG eşyası daha tamamlamaya teşvik etmek adına mana artışında bazı değişikliklere gidiyoruz.

  • Q – Aşırı Yük

BÜYÜ HASARI 70/90/110/130/150 (+%45 YG) (+%3 İlave Mana) ⇒ 70/90/110/130/150 (+%50 YG) (+%2 İlave Mana)

Wukong

Q’nun bekleme süresi azaldı. W’nun bekleme süresi ileri yetenek seviyelerinde azaldı; atılması artık yüzey şekillerinin üstünden geçebiliyor. E’nin canavarlara yönelik yetenek gücü oranı arttı.

Wukong teorik olarak Jayce ve Graves gibi metanın vazgeçilmezlerine karşı etkili olsa da profesyonel düzeyde pek seçilmiyor. Belli şampiyonlara karşı veya genel olarak etkili bir esnek seçim olabilmesi için üst koridorda yer edinmesine yardımcı oluyor ve aynı zamanda ormancı Wu’yu güçlendiriyoruz.

  • Q – Yıkıcı Vuruş

BEKLEME SÜRESİ 9/8,5/8/7,5/7 saniye ⇒ 8/7,5/7/6,5/6 saniye

  • E – Bulut Saldırısı

BÜYÜ HASARI 80/110/140/170/200 (+%80 YG) ⇒ 80/110/140/170/200 (+%100 YG)

CANAVARLARA YÖNELİK İLAVE BÜYÜ HASARI %50 ⇒ %80

Yasuo

Taban canı arttı. R’nin bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde azaldı.

Biz her ne kadar Yasuo ve Yone’yi iyi oynasak da veriler, kardeşlerin diğer şampiyonlara kıyasla zayıf durumda olduğunu gösteriyor (12.6’da hayatta kalma kabiliyetine getirdiğimiz zayıflatmaların bu durumda etkisi büyük). Hasarlarını arttırmak yerine rüzgâr kardeşlerin becerilerini sergilemeleri için daha fazla fırsat tanıyoruz. Yasuo özelinde, erken safha çatışmalarındaki dayanıklılığını ve koridor aşamasında takım arkadaşlarıyla sinerji oluşturabilme kabiliyetini arttırıyoruz.

  • Taban nitelikler

CAN 490 ⇒ 520

  • R – Son Nefes

BEKLEME SÜRESİ 80/55/30 saniye ⇒ 70/50/30 saniye

Yone

R’nin bekleme süresi ileri yetenek seviyelerinde azaldı.

Yone de ultisine daha sık erişebilecek. Fakat daha çok rakibinizle aranızdaki güç farkını kapatmanın daha zor olduğu ileri safhalara odaklanıyoruz (tabii çok önde değilseniz).

  • R – Mühürlü Kader

BEKLEME SÜRESİ 120/100/80 saniye ⇒ 120/90/60 saniye

Zeri

Taban saldırı gücü, saldırı gücü büyüme oranı ve zırh büyüme oranı azaldı; can büyüme oranı arttı. Q’nun taban hasarı azaldı, saldırı gücü oranı arttı; artık kullanım başına isabet etkilerini yalnızca bir kez uyguluyor; artık kullanım başına en fazla bir R yükü ve E’nin bekleme süresinde bir azalma kazandırıyor ama kritik vuruşlar bunların her birinden bir tane daha kazandırabiliyor. W’nun taban hasarı azaldı; saldırı gücü ve yetenek gücü oranı arttı. E’nin bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde arttı ve artık sabit değil. R’nin bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde arttı ve ileri yetenek seviyelerinde azaldı.

Zeri, Zeri, Zeri biraz fazla güçlüsün sanki. Önceki yamalarda getirdiğimiz zayıflatmalara rağmen Zeri şok edici derecede dayanıklı çıktı ve profesyonel düzeydeki baskınlığını koruyor. Bu zayıflatmalarla birlikte eli ağır dizilimlerinin gücünü, kritik vuruş dizilimlerinin gücüne yakınlaştırmayı ve yükleriyle isabet etkilerini daha tahmin edilebilir hale getirmeyi amaçlıyoruz. Böylece rakipleri, Zeri oradan oraya koşuşturmaya başlamadan önce onu daha kolay yakalayabilecek.

  • Taban nitelikler

SG BÜYÜME ORANI 2 ⇒ 1,5

SALDIRI GÜCÜ 1-18. seviyelerde 53-87 ⇒ 1-18. seviyelerde 50-75,5

TABAN ZIRH 22 ⇒ 20

CAN BÜYÜME ORANI 90 ⇒ 95

  1. SEVİYEDE CAN2030⇒ 2115
  • Q – Taramalı

TOPLAM FİZİKSEL HASAR 10/15/20/25/30 (+%110 Toplam SG) ⇒ 7/9/11/13/15 (+%110/112,5/115/117,5/120 Toplam SG)

GÜNCELLENDİKULLAN – AT Q – Taramalı yeteneği artık isabet etkilerini kullanım başına yalnızca bir kez uyguluyor.

GÜNCELLENDİDUR HELE Zeri artık her Q – Taramalı kullanımı başına yalnızca bir R – Yıldırım Patlaması yükü kazanıyor ve E – Kıvılcım Akımı yeteneğinin bekleme süresi yalnızca bir kez azalıyor (kritik vuruşlar hariç).

YENİİKİ KAT ŞOK Kritik vuruş yapan Q – Taramalı yeteneği artık Zeri’ye fazladan bir R – Yıldırım Patlaması yükü kazandırıyor ve E – Kıvılcım Akımı yeteneğinin bekleme süresini bir kez daha azaltıyor (bu etkiler en fazla iki kez tetiklenebilir: Q bir şampiyona isabet ettiğinde ve bir şampiyona yönelik kritik vuruş gerçekleştirdiğinde).

  • W – Ultraşok Lazeri

BÜYÜ HASARI 40/75/110/145/180 (+%100 Toplam SG) (+%60 YG) ⇒ 10/45/80/115/150 (+%120 Toplam SG) (+%70 YG)

  • E – Kıvılcım Akımı

BEKLEME SÜRESİ 23 saniye ⇒ 28/26,5/25/23,5/22 saniye

  • R – Yıldırım Patlaması

BEKLEME SÜRESİ 100/90/80 saniye ⇒ 120/95/70 saniye

Eşyalar

Cehennem Maskesi

Cehennem Maskesi bu sezon büyü direnci seçenekleri açısından Doğanın Kudreti’nin gerisinde kaldı. Eşyanın pasifi Tuz Buz Et’i güçlendirerek rakiplerinizin büyü direncini tuzla buz edecek, agresif bir tank seçeneği olarak ön plana çıkarıyoruz.

TUZ BUZ ET ETKİSİNİN BÜYÜ DİRENCİ AZALTMASI 5 (+%1 İlave Can), en fazla 20 ⇒ 5 (+%1,2 İlave Can), en fazla 25

Rüzgârın Hiddeti

Rüzgârın Hiddeti bir süredir nişancıların gözde ihtişamlı eşyası ve Jinx ile Aphelios gibi hiper taşıyıcıları profesyonel düzeyde biraz fazla güvenli seçenekler haline getirdi. Rüzgârın Hiddeti’nin aktif etkisinin bekleme süresini arttırarak rakiplere ileri safhalarda güçlenen nişancıları cezalandırabilmeleri için daha fazla fırsat tanıyoruz.

AKTİF BEKLEME SÜRESİ 90 saniye ⇒ 110 saniye

Dinçleştirici Aytaşı

Dinçleştirici Aytaşı diğer efsuncu seçeneklerini gölgede bırakıyor. Biraz fazla hayatta kalma potansiyeli sunuyor ve diğer eşyalara kıyasla epey risksiz sayılır. Dolayısıyla onu diğer ihtişamlı efsuncu eşyalarının seviyesine çekmek için sağladığı ilave kalkanı ve iyileştirmeyi azaltıyoruz.

YÜK BAŞINA İLAVE İYİLEŞTİRME VE KALKAN GÜCÜ %7 (en fazla 5 yükte %35) ⇒ %6 (en fazla 5 yükte %30)

Umbra Mızrağı

Umbra Mızrağı rakiplerinizin haritalarını yeterince karartamıyor. Onu zırh deşme kazanmak isteyen destekler ve biraz daha gizli işler çevirmek isteyen gezgin suikastçılar için daha iyi bir seçenek haline getirmek adına biraz güçlendiriyoruz.

TOPLAM BEDEL 2400 Altın ⇒ 2300 Altın

BİRLEŞTİRME BEDELİ 600 Altın ⇒ 500 Altın

GÖZE GÖZ BEKLEME SÜRESİ 45 saniye ⇒ 35 saniye

Yaklaşan Kış

Kış, Kuzey Yarımküre’de sona ermiş olabilir ama Yaklaşan Kış ileri safhalarda güç sağlamasına rağmen mana kullanan tanklar ve bazı büyücüler için hâlâ en iyi seçenek. Bedelini arttırarak onun ilk alınan eşya olmasının önüne geçiyoruz.

TOPLAM BEDEL 2600 Altın ⇒ 2700 Altın

BİRLEŞTİRME BEDELİ 1000 Altın ⇒ 1100 Altın

CAN 400 ⇒ 350

GİDERİLEN HATA Son Kış’ın taban kalkanının şampiyon seviyesine bağlı olarak artmamasına yol açan hata giderildi.

Rünler

Zaman Büken Karışım

Zaman Büken Karışım, kullanıcılarına akıncılara karşı fazla güvenlik sunuyor. Bu, Musibet İksiri’nin genel hayatta kalma gücüyle birleşince güvende kalmak isteyen menzilli şampiyonların her seferinde bunu yapabilmesi anlamına geliyor. Karışımı biraz sulandırarak özel güvenlik şurubunun etkililiğini bir miktar azaltıyor ve onun kullanıcılarını cezalandırmayı kolaylaştırıyoruz.

ANLIK CAN VE MANA YENİLEMESİ %50 ⇒ %30

İLAVE HAREKET HIZI %5 ⇒ %4

ARAM

Şampiyon Güçlendirmeleri

Illaoi Verdiği hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 azalır

Nunu ve Willump Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %8 azalır ⇒ Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %8 azalır, iyileştirme etkileri %20 güçlenir, kalkan etkileri %20 güçlenir

Şampiyon Zayıflatmaları

Kai’Sa Verdiği hasar %5 artar ⇒ Değişmez

Kog’Maw Verdiği hasar %10 azalır, aldığı hasar %8 artar ⇒ Verdiği hasar %12 azalır, aldığı hasar %10 artar

Soraka İyileştirme etkileri %20 zayıflar

Xerath Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar ⇒ Verdiği hasar %10 azalır, aldığı hasar %5 artar

Şampiyon Düzenlemeleri

Maokai Verdiği hasar %15 azalır, aldığı hasar %10 artar, iyileştirme etkileri %40 zayıflar ⇒ Verdiği hasar %20 azalır, aldığı hasar %5 artar, iyileştirme etkileri değişmez

İhtişamlı İçerik Yenilemesi

Usta İşi Dönüm Noktaları

İhtişamlı İçerik Yenilemesi’nin bir önceki yamada başlattığımız 1. evresi bitti ve şimdi de 2. evresine geçiyoruz! Bu yamada Usta İşi Sandıklar açmak için sınırsız kez tekrarlanabilen bir ödül yolu getiriyoruz. Açtığınız her Usta İşi Sandık, nasıl elde edildiklerine bakılmaksızın bu ödül yolunda ilerleme sağlıyor. Buna ek olarak Usta İşi Sandıklardan rasgele çıkan ihtişamlı öz miktarını 10’dan 5’e düşürdük çünkü son yamada bunların çıkma ihtimalini %4,2’ye yükseltmiştik ve bu değişikliği geri almıyoruz.

5 USTA İŞİ SANDIK 5 İhtişamlı Öz ve herhangi bir nadirlik seviyesinde 1 kostüm kristali

10 USTA İŞİ SANDIK 5 İhtişamlı Öz

15 USTA İŞİ SANDIK 5 İhtişamlı Öz ve 975 RP veya üstü değerde 1 kostüm kristali

20 USTA İŞİ SANDIK 5 İhtişamlı Öz

25 USTA İŞİ SANDIK 5 İhtişamlı Öz ve 1350 RP veya üstü değerde 1 kostüm kristali

Ayrıca ilk planımızda bir değişikliğe giderek usta işi sistemine iki düzenleme yapıyoruz. İlk planımız Usta İşi Sandıkların yeni sistemimizin destekleyebileceğinden daha fazla ihtişamlı öz kazandırmasına yol açacaktı ve bu değişiklikleri şimdiden yapmanın daha iyi olacağına karar verdik.

KALDIRILDIKUTUNUN İÇİNDE KUTU Usta İşi Sandıklardan artık %10 ihtimalle ilave bir Usta İşi Sandık ve Hextech Anahtarı çıkmıyor.

USTA İŞİ SANDIKLARDAN RASGELE ÇIKAN İHTİŞAMLI ÖZ MİKTARI 10 İhtişamlı Öz ⇒ 5 İhtişamlı Öz (Hextech Sandıklarından hâlâ 10 İhtişamlı Öz çıkıyor)

İYİ YANINDAN BAKIN Yukarıdaki değişikliklerden sonra bir önceki yamada Usta İşi Sandıklardan ihtişamlı öz çıkma ihtimaline getirdiğimiz değişikliği geri almamıza gerek kalmayacak (%3,6’dan %4,2’ye çıkmıştı).

Yakında 2. evremizin diğer yarısına devam edeceğiz. Vitrin dönüm noktalarının çıkmasına çok az kaldı!

Serkan KÖSE

Esporlab yazarı.
Neyse ki iki hakkım daha var.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

E-BÜLTEN’E ABONE OL

E-Bültene abone olarak espor dünyasında yer alan güncel haberlerden,
rehberler, röportajlar, pro dünyası ve benzeri tüm güncel haberlerden
önce sizin haberiniz olsun.

eksikgedik.com gamerdunyasi.com cemre.com takipçi satın al